Gå til innhold

Historie bak nicket ditt?

Kaksa

Anbefalte innlegg

hallo

er det nokon som har nokon historier bak nicket dere vil fortelle?

Mitt skulle ver Kaksa med ein gong, men då var eg ikkje so god i touch metoden så det blei kasksa, litt dumt når eg brukte det som passord..

kallte meg kasksa ei lita stund, før eg gjekk over til kaksa, no har eg fått med STOR K :p

Kaksa

dere da?

nokon kewle historier?

-Kim-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tja, nicket mitt, phunkee, fant jeg på ved å sitte og gruble i endel minutt. Tok tilslutt og slo sammen punk (en av mine favorittsjangre) og funky (noe ei dame av en eller annen rar grunn kalte meg på en fest) og da ble det phunky (ph = f). Smakte litt på uttalelsen og så på utseende og forandra til slutt y'en til 2 e'er :)

Nå har jeg et nick jeg liker godt, det kan tolkes på mange måter (noe som er typisk meg) og det ser ikke ut som noen er enige om hvordan det egentlig skal uttales noe som er litt småkult IMO :) At nicket funker på både norsk og engelsk er seff en stoor fordel.

Lenke til kommentar

howard som jeg har lyst til å kalle meg, er selvsagt alltid opptatt. Da jeg registrerte meg på hardware.no slengte jeg bare inn havegg som står foran @-en i e-mail-adressen min. Denne adressen ble igjen autogenert på online.no da jeg trykket feil i forbindelse med oppretting av en online-adresse..

Må innrømme at jeg flere ganger har tenkt på å forandre nicket.. men dere kjenner meg jo som havegg nå! :)

På IRC heter jeg howard| - kunne sikkert funnet på et bedre og mindre brukt nick, men prioriterer ikke det særlig høyt..

Lenke til kommentar
tja, nicket mitt, phunkee, fant jeg på ved å sitte og gruble i endel minutt. Tok tilslutt og slo sammen punk (en av mine favorittsjangre) og funky (noe ei dame av en eller annen rar grunn kalte meg på en fest) og da ble det phunky (ph = f). Smakte litt på uttalelsen og så på utseende og forandra til slutt y'en til 2 e'er :)

Nå har jeg et nick jeg liker godt, det kan tolkes på mange måter (noe som er typisk meg) og det ser ikke ut som noen er enige om hvordan det egentlig skal uttales noe som er litt småkult IMO :) At nicket funker på både norsk og engelsk er seff en stoor fordel.

kameraten min har en papegøye som heter phunky

følte jeg bare måtte dele dette med dere :)

Lenke til kommentar

Ein kompis av meg pleide åkalla seg Navseal. Men det er eit av dei nicka som vert for dumme. Andre døme er: Neo, Morpheus osb. Eg likar orginale og småkomiske nick. Siden han kalla seg Navyseal kalla eg meg for Navyshark. Men no kan min stupide broder fortelja at det er ein på ein norsk CS servar som og kallar seg Navyshark. Irriterande.... :(

(Lamer bror + Lamer spel = LAME!!!)

Lenke til kommentar
bor ganske langt nord [?] fasinert av antarktis

da bor du jo på fullstendig gal side av jorda (eller så er det en avstandsfascinasjon=)

Nicket mitt kommer fra at jeg tegne en slurvete pil under en overskrift, så fant jeg på å tegne på tenner, ribbein++ slik at det ble til et fiskeskjelett, som jeg kalte PzYChO PiRAyA, som en i paralellklassa oversatte til Gal Fisk når vi hadde tegnekrig på en ESD-matte på en arbeidsbenk i VK1 (jeg tegna når jeg hadde time der, så tegna han på noe mer når han hadde time der osv[btw tegna jeg en piraya som spiste slangegift]).

Jeg bruker også ThaPiRAyA, spess på engelske forum for å slippe å bli tatt for å være jente (pga GalFisk).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...