Techpoint Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Jeg har kjøpt meg en ny harddisk, og i dag da jeg skulle koble denne til så la jeg merke til ett lite problem for min del.. Harddisken ser slik ut: Jumpersettings? eller noen form for strømtilkobling? Og problemet er at jeg ikke har noen like strømkontakter fra min strømforsyning såvidt jeg kunne se, og fant heller ingen overganger på nett.. Noen som har noe tips å komme med her, går noen år mellom hver gang jeg gjør slike endringer, og da er jo tydeligvis alt endret. Hadde fra før en WD SATA disk og den har den gamle typen strømtilkobling hvertfall. Endret 13. februar 2008 av Techpoint Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Første bildet er jumpere. Strømkontakten er lengst til høyre på bilde nr. 2 Har du ikke slik kontakt fra strømforsyningen får du kjøpt overgang i de fleste nettbutikker. Tror du til og med kan risikere å finne det på Elkjøp eller Expert Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Det er et jumperpanel ja. Den brede kontakten på harddisken er en s-ata strømtilkobling. Du får kjøpt adaptere fra vanlig 5.25" molex til s-ata power. EDIT: Close one Llandari Endret 13. februar 2008 av Flimzes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå