Gå til innhold

Red Alert 3 - ER SANT

Anbefalte innlegg

(Jeg var først yay ) XD

Alle husker vel det først Command and Conquer spillet? Som startet hele C&C serien?

C&C det første ble laget av Westwood og de ga ut flere C&C spill helt til EA kom og kjøpte C&C mer og mer igjennom årene.

Tiberium sun var det første EA hadde litt å si på, de var med å utvikle spillet. Men når Red Alert 2 skulle komme kjøpte EA enda mer, og der etter når Generals skulle komme kjøpte de opp hele Westwood og C&C titlene,

men la Dune titlene på hyllen.

De som spilte Red Alert det første husker vel mer og mer av historien. Var Allied mot Soviet som etter hvert ble med på Red Alert 2, når tilleggspakken kom ut kalt Yuri's Revenge fikk vi flere units også et helt nytt lag.

Men som sakt la oss prate om Red Alert 3:

Spillet kommer til å få 3D grafikk, og de samma tingene som Red Alert 2 mens de fjernet noen andre ting og legger til flere.

Kanskje jeg skal vise dere noen bilder da :)? :innocent:

ra3_sc1_Big.jpg

På dette bilde kan du se power plant på bilde, testla båter også andre ting til og med Testla coil.

ra3_sc2_Big.jpg

Dette bilde kan du se (Battleships?) komme på land, og prøver å slå ut Soviet.

ra3_sc3_Big.jpg

På dette bilde kan du se noen hus og en står tank tror det er Apocalypse tanken eller Mammoth tank som den het i Red Alert 1.

ra3_sc4_Big.jpg

Her kan du se testla folk som dere husker ifra Red Alert 1 og 2?

ra3_sc5_Big.jpg

Flere Soviet testla båter som angriper Allied light boats:P

ra3_sc6_Big.jpg

Soviet base som blir sprengt, og brent opp.

Tok 7-8 år får 3ern kom.

Enda mer informasjon:

Tror dere Yuri kommer tilbake? Kanskje Allied? Da tror dere feil de lagene som kommer på Red Alert 3 som vi veit hittil er:

Allied

Soviet

Og et nytt lag glem Yuri

Det er Japan.

Storyline:

Red Alert 3 will begun recently after the win under USSR, Kremlin on the fire and Russians decide to .... turn on Time Machine !!!! For killing Einstein and corrupting all Alliance plans. When the expedition return (Einstein was captured) to "home" (present time), they understand that Kremlin is fine, Alliance are pretty weak and. Whatafucк - new Empire was born ------- JAPAN !

Du kommer til å se igjen Mirage- tank, og mange andre.

The game will feature about 190 minutes of movies with real actors, in a comedy genre, like RA2. It will use an improved version of the SAGE engine with improved particles system and more realistic buildings destruction. In short, if you thought that C&C3 is hard to mod, RA3 will be a bit harder.

Hvem gleder seg? Det gjør jeg =D.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

vær så snill og behold 2d grafikken. denne så forferdelig stygg ut :cry: og på toppen av det hele, hadde de battlecruiserene belter? hva faen liksom, det er red alert IKKE supreme commander!

håper anstendig at de bildene der er fake! hvis ikke tror jeg at det er på tide at mister 47 tar seg en tur til EA hq og knerter noen for å totalt voldtatt et av de beste spillene i mine øyne, bare med blizzard og starcraft 2 som en veldig god 2'er med den 3d grafikken.

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...