Archangel Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Yes viste at " rettferdigheten " ville seire , hva pokker er det for en " straff " . Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Slike mennesker har ingen rett til å leve, selv om denne personen skulle være sinnsyk. Jeg er ingen tilhenger av dødstraff, men i tilfeller som dette bør det tas i bruk... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 han hadde jo ikke drept noen da ... men han kjente de folka! .. altså dere må ikke kjenne noen for hvis de gjør noe slemt så kan DERE bli straffet Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 [*]hvor har du det fra? [*]hvor skjedde det? [*]hva slags drap var det? [*]ble han/hun dømt for drap eller medvirkning? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 [*]hvor har du det fra? [*]hvor skjedde det? [*]hva slags drap var det? [*]ble han/hun dømt for drap eller medvirkning? hvor .. alle landests nyhets tjenester hvor .. var det ikke tyskland? 11 september ... hint Medvirkning Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Var det ikke omvendt ? 3066 års fengsel for 15 drap ? Var i hvertfall en som ble dømt til over tusen års fengsel her om dagen.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 les her det var allt Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 det er ikke så merklig at han bare får 15 da... han er jo ikke dømt for drapene bare for medvirkning... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Var det ikke omvendt ? 3066 års fengsel for 15 drap ? Var i hvertfall en som ble dømt til over tusen års fengsel her om dagen.. ja.. han som ble dømt til bare 400 års fengsel var mye heldigere! Lenke til kommentar
LeD Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 15 år for å være kompis med flykaprerne og hjelpe dem med å betale husleien får da være nok. Men i USA, Irak og andre land som vi ikke ønsker å sammenlikne oss med ville fyren selvsagt blitt henrettet uten dom. LeD Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Slike mennesker har ingen rett til å leve, selv om denne personen skulle være sinnsyk. Jeg er ingen tilhenger av dødstraff, men i tilfeller som dette bør det tas i bruk... Det der er jeg totalt uenig i. Dødsstraff er jo luksus. Jeg ville mye heller dødd, enn å sittet i fengselet og rotnet resten av livet. Derfor mener jeg at slike folk burde sittet inn hele livet, og eventuelt få smake smerte i form av tortur f.eks... Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 15 år for å være kompis med flykaprerne og hjelpe dem med å betale husleien får da være nok. LeD Jeg graater ikke naar narko langere gaar nedenom og hjem for aa si det slik.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Dødsstraff er jo luksus. Jeg ville mye heller dødd, enn å sittet i fengselet og rotnet resten av livet.Derfor mener jeg at slike folk burde sittet inn hele livet, og eventuelt få smake smerte i form av tortur f.eks... Helt enig. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Må bare si meg helt enig i at dødsstraff er luksus, total isolasjon er ille. Bare sette de på et mørk rom, med konstant temperatur, konstant luftfuktighet, ingen lyder, mat som kommer gjennom en luke i veggen (dobbelting slik at de ikke får se mennesket på andre siden) det er straff det. Sitte slik i 80 år uten mulighet til å ta livet av seg selv.... Lenke til kommentar
TheBirg Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Altså om det skal stå om gjerningen da..... Her er det ikke snakk om at mannen har begåttvært i medvirkning til drap, men en krigshandling... her kommer andre "lover og regler" inn i bildet !! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 han terroristen der har visst sagt dette, ifølge VG: - Jeg kunne aldri tenke meg at mennesker jeg kjente skulle kunne gjøre noe slikt. Jeg så det på TV og ble sjokkert. Jeg kan bare håpe at 11. september aldri hender igjen, sa El Motassadeq i sitt sluttinnlegg. det hørtes litt rart ut.. håper 11.september aldri hender igjen.. skjønner hva han mente, men det høres ikke særlig bra ut, spør du meg Lenke til kommentar
Odden Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 kipt å bli dømt på insidier asså... Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 det er ikke så merklig at han bare får 15 da... han er jo ikke dømt for drapene bare for medvirkning... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå