Velociraptor Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hei ! Jeg er på veg til å oppgradere min pc. Og en av delene jeg skal oppgradere er prosessoren. Men jetg lurer på om jeg trenger en sånn dyr Dual Core med masse GHz. Jeg kommer til å spille litt. Spill som Battlefield 2, CoD 4, Flight Sim og andre FPS spill. Ikke masse DX10 spill på meg enda. Men hva trenger jeg til disse spillene ? Og hva er det viktig og se etter + Håper på svar ! Mvh Kim. Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Dual Core med masse GHz er smart. Kjøp det nyeste av det nyeste dersom du føler økonimien er sterk nok til at det er verdt det. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Takk for at du prøvde. Men det dere ga meg ingen svar .. Lenke til kommentar
Unreal_ Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Her har du et eksempel så driver det meste Hvis du angir hvor mye du vil bruke på pcen så er det enklere å kom med forslag. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg skal oppgradere: Prosessor, ram og hovedkort. rundt 3-4000,- også skal jeg ha vifter. De har jeg allerede valgt. Den prosessoren som du har vist er nesten den jeg hadde sett på, bare den jeg så på ver litt billigere og hadde 2,33 MHz Lenke til kommentar
eXclusive1337 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 du får vell ikke kjøpt noe annet en dualcore, men du kan kjøpe en billig en. du får dualcore prosessorer til en rimelig penge, tilomed quadcore til litt over 1800 kroner på komplett.no anbefales med den.. Lenke til kommentar
Unreal_ Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Tja en go dual core kommer til å holde lenge Du kan kjøpe en Quad core men du får mer igjen i dagens spill og i nermeste framtid med en dual core. Quad Core anbefaler jeg kun til folk så kommer til å overklokke. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Ok. Så det er ikke lurt å kjøpe en billig Dual Core ? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Velg heller nye C2D E8400.. Ca samma ytelsen som E6850 (kanskje bedre) bare 500kr billigere.. Må bare vente til den kommer ut i butikkene.. Lenke til kommentar
Unreal_ Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Ok. Så det er ikke lurt å kjøpe en billig Dual Core ? Jo det er kjempe lurt, er vel blant det beste valget du kan gjer E8400 er en bra anbefaling som nevnt i tråden Endret 14. februar 2008 av Unreal_ Lenke til kommentar
kenny480 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Intel har jo stort priskutt nå til våren så om du har tid til å vente en liten stund får du en god og ny C2D til en billig penge http://www.hardware.no/artikler/stort_inte...il_vaaren/48559 20. april skal hvertfall jeg kjøpe meg nu prosessor. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Intel har jo stort priskutt nå til våren så om du har tid til å vente en liten stund får du en god og ny C2D til en billig penge http://www.hardware.no/artikler/stort_inte...il_vaaren/48559 20. april skal hvertfall jeg kjøpe meg nu prosessor. Jeg kan vente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå