kristoao Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Ja! Jeg vet det er mange tråder her om 30d for tiden, men har likevell noen spm. Har hatt 400d et år ca nå, men vurderer å oppgradere til 30d. 2 to Megapikslene jeg mister trenger jeg vel strent tatt ikke? Og ved kjøp av 30d kamerahus, hvilken prisklasse av objektiv bør jeg handle i for at det skal være kameraet "verdig"? Om det blir oppgradering selger jeg nok 400d med kitlinsa og beholder 50mm 1,8 og et eldre sigma 28-80 3,5 - 5,6 macro Altså, om jeg selger mitt 400d med kit 18-55, og orginalt vertikaltgrep (2mnd) hva bør jeg forvente å få igjen? takk for svar! Endret 13. februar 2008 av Fnatt Lenke til kommentar
kristoao Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Og.. noen som vet hvor lenge tilbudet på 30d til japanphoto gjelder? Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Og.. noen som vet hvor lenge tilbudet på 30d til japanphoto gjelder? Tilbudet gjelder vel til de er fri for kamera. 50+ står det de har igjen. (men når jeg la inn ordre før i dag stod det 10+ på ordrebekreftelsessiden) Lenke til kommentar
kristoao Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Er butikkene tomme? Lenke til kommentar
kristoao Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Kameraet ble kjøpt hos foto video, hvordan er det med service på kamera dersom foto video skulle gå dundas? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Kameraet ble kjøpt hos foto video, hvordan er det med service på kamera dersom foto video skulle gå dundas? FotoVideo Oslo er oppe og går igjen med nye eiere. Og det jobbes med løsninger i Bergen og Trondheim. Uansett så vil Canon sine service verksteder kunne hjelpe deg. Tom Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 FotoVideo Oslo er oppe og går igjen med nye eiere. Og det jobbes med løsninger i Bergen og Trondheim. FotoVideo Bergen har angret på avgjørelsen om å hive seg med på kjeden siden dag 1, for tre år siden. De vil nå ikke gå inn i kjeden igjen og gjenoppstår som Bergen Ur & Foto (eller noe sånt) Alt ifølge BT, eller var det BA? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 FotoVideo Oslo er oppe og går igjen med nye eiere. Og det jobbes med løsninger i Bergen og Trondheim. FotoVideo Bergen har angret på avgjørelsen om å hive seg med på kjeden siden dag 1, for tre år siden. De vil nå ikke gå inn i kjeden igjen og gjenoppstår som Bergen Ur & Foto (eller noe sånt) Alt ifølge BT, eller var det BA? Stilig. Mange har savnet den personlige stilen til Ur & Foto. Jeg husker en gang da jeg skulle ha ..... God historie, men dessverre veldig OT Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Stilig. Mange har savnet den personlige stilen til Ur & Foto.Jeg husker en gang da jeg skulle ha ..... God historie, men dessverre veldig OT Du får ta den i chatte-tråden vår, så lenge det har et snev av foto i seg, er ingenting offtopic der (bortsett fra at vi ikke ønsker merkediskusjoner da). Lenke til kommentar
Kliss Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Men er det vits å oppgrader fra 400D til 30D da? Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Kommer an på brukeren. Dersom man ønsker seg et større og mer solid og mer ergonomisk kamera med flere funksjoner lett tilgjengelig så er det vits i det. Det er og mange som siklet på 30D, men endte opp på 400D pga pris, og dette tilbudet er/(var ?) så bra for de som ønsket 30D så er det bare å slå til. Får jo noen kroner igjen for 400D om de selger det huset, så det er en meget billig oppgradering. Men det er jo ikke for alle. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå