Silfsurf Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Snart så tar jeg og moren min en tur til hjemmelandet, og her har da hun tenkt å skaffe meg regulering. Tennene mine er ikke spesielt skjeve, men har kanskje litt mellomrom mellom hver tann. Hvordan blir det egentlig om jeg kommer tilbake til Norge med regisser? Er det fortsatt gratis å stramme den og evt. fjerne den? tenkte jeg skulle spørre dere først før jeg gjør noe jeg kanskje kan komme til å angre på. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det er jo aldri gratis og stramme og fjerne, det er bare at mange kanskje får støtte fra staten og trenger bare å betale så og så mange prosent. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det er vel ikke helt gratis, du må fremdeles betale, men trygden dekker vel en del av regningen, det gjorde de hvertfall for meg. (Hvis du er under 18.) Lenke til kommentar
Silfsurf Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Det er vel ikke helt gratis, du må fremdeles betale, men trygden dekker vel en del av regningen, det gjorde de hvertfall for meg. (Hvis du er under 18.) Jeg er under 18. Men g¨år det liksom bra om jeg tar det i utlandet? Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg ville dobbeltsjekka. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Ring din lokale kjeveortoped og spør. Lenke til kommentar
Silfsurf Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Ring din lokale kjeveortoped og spør. Får dessverre ikke ringt nå som jeg er i utlandet:P blir litt vanskelig å kontakte også da tannklinikken hr ser ikke ut til å ha e-post adresse. Er det ingen her som har skaffet seg regulering i utlandet? Vil trygden fortsatt dekke noe av regningen om jeg bestemmer meg å allikevel skaffe det uten at tannlegen har bedt meg om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå