balder Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Eg ser at glødetråene bakluken på bilen ikkje virker. Bryteren lyser, men det gjør den vell om sikringen er gått? Eg ser i boken at det er ein sikring på 40 A som går på glødetråene. Eg ser med lommelykt på denne sikringen, men eg kan ikkje sjå noko spesielt. Dette er ein stor rød sikring som eg ser ein brei lodding som ser ut som ein S form inne i glasset på sikringen. Er det vanskelig å sjå om den er gåen. Kan ikkje sjå at det er noko brudd på glødetråene heller. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Når sikkringen er gått, skal det være brudd i den s-formede tråden. Lenke til kommentar
balder Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Når sikkringen er gått, skal det være brudd i den s-formede tråden. Er det bare å dra denne sikringen rett opp? Eg føler at sitter godt så eg tørr ikkje å bruke kraft Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Dra den rett ut / opp. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Se om det kan være brudd i selve trådene bak på vinduet. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Du kan sjekke den visuelt eller ved hjelp av en prøvelampe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå