Soris81 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Da var Halo 3 i hus og sittet med det i 2-3 timer nå.. Vel, ikke heeelt som forventet, men greit nok. Det blir litt for mye hopp og sprett og tjo og hei!! Men skal begynne på singelplayer snart og forhåpentligvis vil jeg få mer glede av multiplayer delen da.. Kan jo kanskje begrunne hvorfor jeg ikke helt var 100% fornøyd med det: Trodde det var litt mer likt COD 4, bare satt i en futuristisk setting. Syns spillerne tåler for mye.. tømmer jo et helt magasin uten at spilleren dør. (skjønner ikke en !"/¤% av exp. systemet hehe.. Ellers syns jeg at spillet også har sine pluss sider, morsomme våpen og kjøretøy. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Da var Halo 3 i hus og sittet med det i 2-3 timer nå.. Vel, ikke heeelt som forventet, men greit nok. Det blir litt for mye hopp og sprett og tjo og hei!! Men skal begynne på singelplayer snart og forhåpentligvis vil jeg få mer glede av multiplayer delen da.. Kan jo kanskje begrunne hvorfor jeg ikke helt var 100% fornøyd med det: Trodde det var litt mer likt COD 4, bare satt i en futuristisk setting. Syns spillerne tåler for mye.. tømmer jo et helt magasin uten at spilleren dør. (skjønner ikke en !"/¤% av exp. systemet hehe.. Ellers syns jeg at spillet også har sine pluss sider, morsomme våpen og kjøretøy. Hvem enn det var som sa at COD4 er likt Halo 3 har ikke peiling, spør du meg. De er så elementært forskjellige, at det eneste de egentlig har felles er at begge FPS og har en kort singleplayer og omfattende multiplayer. Som du sier, feelen er helt annerledes. Våpena føles veike, folk hopper og spretter rundt. Ingen realisme finnes det heller - COD4 er ganske så realistisk spør du meg. Det spillet på 360 som minner om COD4, er COD2 og 3. 3ern er ikke noe særlig, nr. 2 er veldig kul. Begge de er fra 2. verdenskrig da, så settinga blir litt annerledes. Lenke til kommentar
Soris81 Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Ingen som har sagt at det er likt cod4, bare jeg som håpet!! hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå