Kuzzye Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hei Jeg kjøpte vista, instalerte det på en pc uten noen OS fra førav. -Nå sier windows at om jeg ikke angir product key på innsiden av pakken innen 22 dager vil Windows bli uinstalert fra pcen. Fordi jeg anga ikke koden da jeg instalerte vista (det fungerte ikke). Greit nok, men når jeg skiver inn Product Keyen i feltet og trykker på ok, kommer dette opp: Da jeg kjøpte Vista stod det ikke noe sted at jeg kunne bare bruke denne pakka av vista som en oppgradering. Det koster tydeligvis å få kundestøtte så jeg søker etter folk med erfaring eller noe tips om hva jeg må gjøre. - Kjøpe ny prødukt nøkkel? Vil det hjelpe? - Kjøpe nytt OS? - Annet? Kyrre Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Du har nok kjøpt feil versjon og bør kontakte selgeren og spørre om du kan få byttet. Lenke til kommentar
Kuzzye Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Det er nok litt sendt. Får vel gjøre nytt innkjøp. Da blir d Xp ftw! Endret 13. februar 2008 av Kuzzye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå