gorgos Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg skal gå til innkjøp av en gitarforsterker til stue/leilighetsbruk, og har sett litt på Roland Cube-30X. Noen som har erfaringer med den? Lyd? Effekter osv? Er det muligheter for å koble til headset, slik at jeg ikke ødelegger forholdet til naboen? Alle svar mottas med takk. Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Bruker selv en av de Cube30X boksene, veldig fornøyd, spiller høyt nok for min smak. Men hvis du har planer om å bruke det i band-sammenheng i tillegg til leielighet, så er vel en større kube ett bedre kjøp. Men til leielighet, stuer, hjemmebruk, så er det fine greier. Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Du kan jo sjekke ut denne http://www.musikkborsen.no/frameset.aspx?i...190817&fm=1 Fender Vibrochamp,5w røramp, mye hippere lyd enn den rolanden(selv om den også er bra). Den har 16 moduleringer, så du har litt mer fleks enn på rolanden. Også rør agitt! Lenke til kommentar
gorgos Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Bruker selv en av de Cube30X boksene, veldig fornøyd, spiller høyt nok for min smak. Men hvis du har planer om å bruke det i band-sammenheng i tillegg til leielighet, så er vel en større kube ett bedre kjøp. Men til leielighet, stuer, hjemmebruk, så er det fine greier. Høres bra ut! Vet du hvordan det er med tilkobling av headset? Du kan jo sjekke ut denne http://www.musikkborsen.no/frameset.aspx?i...190817&fm=1 Fender Vibrochamp,5w røramp, mye hippere lyd enn den rolanden(selv om den også er bra). Den har 16 moduleringer, så du har litt mer fleks enn på rolanden. Også rør agitt! Frister! Får se hva det blir til. Takk for tipset. Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Bruker selv en av de Cube30X boksene, veldig fornøyd, spiller høyt nok for min smak. Men hvis du har planer om å bruke det i band-sammenheng i tillegg til leielighet, så er vel en større kube ett bedre kjøp. Men til leielighet, stuer, hjemmebruk, så er det fine greier. Høres bra ut! Vet du hvordan det er med tilkobling av headset? Helt enkelt, så lenge du har ett headset med phono-plugg eller en overgang. Spiller selv en del med headset på kveldstid, og er faktisk ganske digg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå