KjellSpell Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Er det noe problem å innstallere på custom firmware? Jeg har 3.90 M33-2 Funket fint her. Lenke til kommentar
Thorvaldo Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Er det noe problem å innstallere på custom firmware? Jeg har 3.90 M33-2 Funket fint her. Åssen får du den på custom firmware? Kan vel ikke oppdatere via nettet? Forsvinner ikke den custom firmwaren som er der da? hmmmm skjønner ikke dette! T Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Vist du har 3.90M33-2(eller m33) så ligger den på internett, og så trykker du inn, kommer til en nettside laster ned program fila til Go!Messenger, dalla du kan starte det som et vanligt program. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ikke rart det ikke gikk på min amerikanske PSP. Slik jeg har forstått et funker bare Go!Messenger på PAL PSP'er. Link: http://www.psp-vault.com/Article1362.psp Lenke til kommentar
Thorvaldo Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Vist du har 3.90M33-2(eller m33) så ligger den på internett, og så trykker du inn, kommer til en nettside laster ned program fila til Go!Messenger, dalla du kan starte det som et vanligt program. Takk for hjelpen. Da får update psp min T Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Ikke rart det ikke gikk på min amerikanske PSP. Slik jeg har forstått et funker bare Go!Messenger på PAL PSP'er. Link: http://www.psp-vault.com/Article1362.psp Riktig at det egentlig bare funker på PAL-PSPer, men har du Custom Firmware, ser det ut til at det kan funke likevel GUIDE Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Noen som vet om go messenger vil støtte msn messenger noen gang? Altså slik at man fra psp kan komminusere med noen som sitter på msn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå