Mokko Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) I oppdatering 3.90 fikk Slim&Lite PSP-ene støtte for kommunikkasjonsprogrammet Skype. Heldigvis fikk vi med den gamle PSP-en også støtte for et annent kommunikkasjonsprogram, Go! Messenger. Men det ser bare ut som om PSP-en er blitt klargjort for denne tjenesten, og at den ikke egentlig er kommet enda. Er det noen som vet når Go! Messenger blir lansert? Dårlig gjort av Sony å bare gi F i oss som kjøpte PSP først! Endret 13. februar 2008 av Mokko Lenke til kommentar
master_al Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) I oppdatering 3.90 fikk Slim&Lite PSP-ene støtte for kommunikkasjonsprogrammet Skype. Heldigvis fikk vi med den gamle PSP-en også støtte for et annent kommunikkasjonsprogram, Go! Messenger. Men det ser bare ut som om PSP-en er blitt klargjort for denne tjenesten, og at den ikke egentlig er kommet enda. Er det noen som vet når Go! Messenger blir lansert? Dårlig gjort av Sony å bare gi F i oss som kjøpte PSP først! Helt enig, latterlig av Sony. Hadde de gjort noe liknende med PS3 når det kommer slim en gang. Hadde jeg blitt forbanna, da jeg har betalt så mye penger for den vanlige PS3en å så kommer det software som man ikke får bruke fordi man ikke har slim versjonen Endret 13. februar 2008 av master_al Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Nei, det er fordi fat-versjonen har halvparten så mye RAM. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Er vel ROMen som er problemet. Ikke RAMen... (Or are I rong?) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Er det noen som vet når det kommer? Vi er jo faktisk i slutten av Februar nå... Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Har kommet husker jeg rett. Kom igår tror jeg, at jeg leste. Endret 1. mars 2008 av CissaM Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Har kommet husker jeg rett. Kom igår tror jeg, at jeg leste. Noen som vett om Go!Messenger er på noen av Dark_Alex sine cfw? Ja, det kom i går. Har du Go!Messenger-nick så kan du poste det her Endret 1. mars 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Hvordan fikk dere Go! Messenger? Prøvde nettop å oppdatere PSP'en men stod at jeg hadde den nyeste firmwaren.. det må kanskje lastes ned? Endret 1. mars 2008 av Haawy Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Hvordan fikk dere Go! Messenger? Prøvde nettop å oppdatere PSP'en men stod at jeg hadde den nyeste firmwaren.. det må kanskje lastes ned? Demo-videoer her Se video nr 2, så får du steg-for-steg instruksjoner... Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Noen som har linken til å regestrere BT konto? Står nederst på siden "Can also w(vise, meg + språk = </3) on PC". Blir så kjedelig å sitte på pspen å regestrere seg. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Noen som har linken til å regestrere BT konto? Står nederst på siden "Can also w(vise, meg + språk = </3) on PC". Blir så kjedelig å sitte på pspen å regestrere seg. Ja, det er MYE lettere og mindre tidskrevende å registrere seg via PC! LINK FOR REGISTRERING Endret 1. mars 2008 av Mokko Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ah, takk for link. Skal si det ble populært å regestrere seg: "Service very busy." Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Ah, takk for link. Skal si det ble populært å regestrere seg: "Service very busy." Ja, greier ikke å komme inn på "Your account" der, pga samme problem. Klarer du å registrere deg? Endret 1. mars 2008 av Mokko Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Kommer til andre step, så kommer det opp Internal Error. :/ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Kommer til andre step, så kommer det opp Internal Error. :/ Ja, du kommer til den "Error 500--Internal Server Error" siden? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Yes, I do. Jaja, lykke til videre, da. Hvis du får det til, så kan du poste nicket ditt her Endret 1. mars 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Er det noe problem å innstallere på custom firmware? Jeg har 3.90 M33-2 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) OI! Skulle teste ut om man kom gjennom registreringen nå, og nå gikk det! EDIT: Kommer gjennom hver gang nå, da er det bare å registrere seg, folkens! LINK TIL REGISTRERING Endret 1. mars 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Er det noe problem å innstallere på custom firmware? Jeg har 3.90 M33-2 Aner ikke, har ingen erfaring med Custom firmware, men du kan jo prøve! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå