Laka Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Skjønner ikke hva som var problemet med den artikkelen. Det virker på ingen måten som snikreklame, men det er rett og slett en helt vanlig omtale. Det virker som om Fake har et problem med at omtalen dekker informasjon som kan være nyttig? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Åpning av CyberZone. Velkommen til CZ vi smygåpner Tisdag den 17 Februar kl 12:00 og har offisiel åpning Mandag den 24 Februar. Denne websighten er under oppdatering, så at det kan vare feilaktig informasjon var snill og var litt tolmodig med oss. Takk på forhånd. cbrzn.com Eh...de burde kanskje lære seg å skrive før dem åpner Lenke til kommentar
solz Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Men for å tilfredsstille de skeptiske, kunne dere alltids gjennomført en test av diverse spillkaféer i Oslo-området, for så å gi en beskrivelse av foredeler/ulemper ved de forskjellige plassene. Hvorfor oslo-område, det finnes andre plasser utfor oslo også. Du har kanskje ikke lagt merke til det, slå opp i et atlas, ligger faktisk en hel verden ute der. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Åpning av CyberZone. Velkommen til CZ vi smygåpner Tisdag den 17 Februar kl 12:00 og har offisiel åpning Mandag den 24 Februar. Denne websighten er under oppdatering, så at det kan vare feilaktig informasjon var snill og var litt tolmodig med oss. Takk på forhånd. cbrzn.com Eh...de burde kanskje lære seg å skrive før dem åpner Latterlig dårlig skriving! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 noen som ikke har fått med seg at han som driver den er svensk... fatter liksom ikke helt hvorfor dere klager på noe slikt ? norge er ikke akkurat et internasjonalt språk som vi forventer andre å kunne..og det er ikke akkurat noen store skrivefeil, akkurat det samme som når vi som skriver bokmål prøver oss på nynorsk, det BLIR feilstaving et eller annet sted uansett... Lenke til kommentar
tåa Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 noen som ikke har fått med seg at han som driver den er svensk...fatter liksom ikke helt hvorfor dere klager på noe slikt ? norge er ikke akkurat et internasjonalt språk som vi forventer andre å kunne..og det er ikke akkurat noen store skrivefeil, akkurat det samme som når vi som skriver bokmål prøver oss på nynorsk, det BLIR feilstaving et eller annet sted uansett... Nei, det visste jeg ikke. Så bare på forsida. Men i så fall burde han ha fått skjekka med en nordmann. Det går da ikke an å skrive sånn på hjemmesida! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Rimelig god norsk av en svenske egentlig. Forklarer f.eks. "var" istedet for "vær".. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 noen som ikke har fått med seg at han som driver den er svensk...fatter liksom ikke helt hvorfor dere klager på noe slikt ? Jeg klager ikke Lenke til kommentar
Corn Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Men i så fall burde han ha fått skjekka med en nordmann. Det går da ikke an å skrive sånn på hjemmesida! Skal vi få en nordmann til å SJEKKE innlegget ditt også? (måtte bare, sorry) Lenke til kommentar
tåa Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Men i så fall burde han ha fått skjekka med en nordmann. Det går da ikke an å skrive sånn på hjemmesida! Skal vi få en nordmann til å SJEKKE innlegget ditt også? (måtte bare, sorry) :o NEEEEEEEEEEEI! Hvordan KUNNE jeg?! Beklager! BEKLAGER! Jeg skal ALDRI gjøre det mer! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Men for å tilfredsstille de skeptiske, kunne dere alltids gjennomført en test av diverse spillkaféer i Oslo-området, for så å gi en beskrivelse av foredeler/ulemper ved de forskjellige plassene. Hvorfor oslo-område, det finnes andre plasser utfor oslo også. Du har kanskje ikke lagt merke til det, slå opp i et atlas, ligger faktisk en hel verden ute der. Grunnen til at jeg sa i Oslo- området, er at jeg ser for meg at det er der flesteparten av de som driver Gamer.no som holder til. Og forresten er jeg FULLSTENDIG klar over at det finnes andre steder enn Oslo "der ute". Spesielt siden jeg selv er fra Bergen.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Har vi forsatt g-net og den som var ved siden av konserpaleet kino? Har ikke fått med meg om de forsatt er der. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Hvorfor oslo-område, det finnes andre plasser utfor oslo også. Du har kanskje ikke lagt merke til det, slå opp i et atlas, ligger faktisk en hel verden ute der. Grunnen til at jeg sa i Oslo- området, er at jeg ser for meg at det er der flesteparten av de som driver Gamer.no som holder til. Og forresten er jeg FULLSTENDIG klar over at det finnes andre steder enn Oslo "der ute". Spesielt siden jeg selv er fra Bergen.... Jeg bor i Trondheim, bare for å ha sagt det! Her har vi spillkafé som skal være god, men har ikke testet den selv. Lenke til kommentar
Benflash Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Hey, kult.. Åssen spiller der det som kjøres mon tro? Og blir det øl servering Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2003 Åssen spiller der det som kjøres mon tro? Når jeg var på besøk hadde de installert blant annet Warcraft 3, StarCraft, Counter-Strike, Unreal Tournament 2003 og Diablo 2. Battlefield 1942 skulle bli installert om få dager. Det var et par til, men jeg husker ikke alle i farta. De setter opp de spillene det er størst etterspørsel om. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 pøh håper han går konk,foretrekker å spille hjemme,uansett syns han var gnien på skjermene Hansol 19" CRT 920D TCO-99 Flat nei og nei syns hansol er så low end. Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 pøh håper han går konk,foretrekker å spille hjemme,uansett syns han var gnien på skjermene Hansol 19" CRT 920D TCO-99 Flat nei og nei syns hansol er så low end. Da syns jeg du skal fortsette å spille hjemme, hvis det er det du foretrekker. Det er nok av andre som liker det sosiale aspektet rundt dataspill og LAN. Dere klager først på de stive prisene, deretter går du ut og forteller at han er gnien på 19" skjermene? Lenke til kommentar
MagMan Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Jeg er medlem der! Jeg liker meg der velidig godt. Og bare får og si det er milijøet der veldig godt og Gøran & Murre som driver det er veldig kule.. jeg har spillt i over 16 timer der nå selv om jeg har nesten alle spillene og bedre data hjemme! Det har noe med milijøet der nede som gjør at jeg liker meg der og ikke hjemme alene..! -Og dette problemet som dere snakket om at det er lett og se spilleren ved siden av deg? Det er sant, men når jeg er der nede gjør vi det sånn at f.eks. når vi spiller Battlefield 1942 så sitter Axis på den ene siden av bordet og Allies på den andre! Så enkelt er det.. Jeg har ingenting og klage på egentlig, men det er bare at pengene går veldig fort! lol Så alle i nærheten av stedet syntes jeg skulle gå ned og ta en titt! Spill de har: Battlefield 1942 (+ expansion pack "Road to Rome") Medal of Honor Allide Assualt (+ expansion pack "Spearhead") C&C Generals Warcraft III Alien vs. Preditor (+ expansion pack) GTA 3 Unreal Turnament 2003 Diablo 2 Return to Caste Wolfenstein Half Life (+ Counter Strike, Day of Defeat) De har noen til som jeg ikke husker og jeg vet at de får "Jedi Outcast II" veldig snart! Håper dette øker interesen til og komme og besøke oss! Lenke til kommentar
PLouder Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Hei, Ettersom det jeg fikk med meg så ville skribenten her bare fortelle oss gamere om Cyberzone, og gi mange en mulighet til og komme og ha det kult med andre likesinnede Dette er et genialt konsept, med godt miljø, Digge Pc`er, kule medspillere, og selger selfølgelig godterier *nam*, snacks og brus, og har en betjening som alltid er hyggelig og behjelpelige. Anbefaler på det sterkeste "Night-Jib" på CyberZone der nattestunden fylles med liv og spill-entusiasme, altså et lite lan natten over med masse gamere med Pizza og Brus inkludert i prisen selvfølgelig. Og det er liten tvil om at Cyberzone har store fremtidsplaner Det er absolutt verdt å ta turen innom, ikke bedøm før dere har vært der selv. Det er noe helt eget, og det sier gamerne selv. CyberZone har blandt annet hatt besøk av mange store klaner og gamere , b.l.a. Xeqtr (team-9), zx9, t6i, ++ Cyberzone hadde også et spekket Warcraft 3 - Frozen Throne releaseparty med mange av miljøets store gamere tilstede, og gleder meg personlig veldig mye til Counter-Strike : Condition Zero releasen der, for ikke å snakke om Half-Life 2. Vil også bare rette litt på priser og sånt for dere , er du medlem så koster det 20 kr per. time, er du ikke-medlem så er det 40. Ett års medlemskap koster kr 200,- og inkluderer fire timers fri spilling. Mer informasjon finner dere på websiden deres --> http://www.cbrzn.com Misforstå meg rett, dette er bare for å fortelle dere hva slags mulighet dere faktisk har å komme til, og ha det gøy! Ikke noe angrep mot dere hjemmegamere. =) mvh. [ PLouder | death.c0 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg