Laland Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Lite som er like tilfredsstillende som det å faktisk få 2-3 pene headshots rett etter hverandre uten å bli oppdaget. Utrolig gøy å være sniper når det faktisk funker! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Nice, da er de vel på Live om få dager. Can´t wait. Håper de slenger på litt mer rekyl på maskingeværsniperne, ja. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Når kommer denne updaten til PS3 tørr jeg spør Ser ut som utviklere fokuserer mer på 360 enn PS3 Latterligt dårligt gjort Infinity Ward Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Pøh. De våpnene som må fjernes er granatkastere og RPG-7. Det er sagt utallige ganger før, så jeg ser på det som selvsagt, og da inkluderer jeg Martyrdom og Last Stand også Du missforstår. Jeg driter i P90, LMGer, semi-auto-skarpskytterrifler, Martyrdom og Last Stand da det ikke er noe problem å hanskes med disse. Jeg vil kun ha vekk granatkastere og RPG-7. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Du mis"s"forstår, jeg driter ikke i P90, LMGer, semi-auto-skarpskytterrifler, Martyrdom og Last Stand da er noe problem å hanskes med disse. Jeg vil også ha vekk granatkastere og RPG-7. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Når kommer denne updaten til PS3 tørr jeg spørSer ut som utviklere fokuserer mer på 360 enn PS3 Latterligt dårligt gjort Infinity Ward PS3 er for single player spillere Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Når kommer denne updaten til PS3 tørr jeg spørSer ut som utviklere fokuserer mer på 360 enn PS3 Latterligt dårligt gjort Infinity Ward "Just wanted to you guys to know what's happening on the PS3 side not just the 360. "The Xbox 360 feature patch got through test a bit faster than the PS3 one, so it was sent off to Microsoft for certification today, but I wanted to let you know the PS3 feature patch isn't far behind in terms of going to Sony." He noted some of the features that are set to make an appearance in this latest update. "Some good news is that the patch will include among the other things, a new quick mute option so you can easily mute players as quickly as you can call in an airstrike, by pulling up the scoreboard and choosing the player you want to mute whether in-game or in-lobby. "As well as the Recently Met Players, and all other features (New Kill Cams, Improved Sniper Accuracy, etc.)" We're eagerly awaiting this newest patch, as is the entire Call of Duty community. The patch should be available soon on a PlayStation 3 near you. Kilde Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Når kommer denne updaten til PS3 tørr jeg spørSer ut som utviklere fokuserer mer på 360 enn PS3 Latterligt dårligt gjort Infinity Ward PS3 er for single player spillere Er det, har vertfall gratis nett Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Er det, har vertfall gratis nett Joa, sånn halvveis hvertfall Men, noen som vet når updaten kommer? I morra? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Noen som har hørt noe mer om updaten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå