-=CH=- Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Ja det er som overskriften sier, CD spilleren slår seg av, men bare hvis jeg slår på for høyt volum, og har derfor konkludert at det er fordi bilen ikke gir nok stabil spenning. ettersom jeg tok og koblett den opp mot en transformator hjemme som gir den stabil spenning Lurer derfor på om det finnes noe som jeg kan kjøpe, en kondensator eller noe som vil gjøre at jeg vil kunne ha stabil spenning eller er det noe annet jeg kan gjøre..... Noen med samme erfaring? Noen som kan vite hva annet som kan være galt Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 prøv å trekk nye kabler + og - fra batteri til spiller Lenke til kommentar
Javad Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Nettop eller prøv å se om det skikkelig kontakt til CDspilleren gjennom de ledningene du har! Prøvå se og at de sitter Fast i CDspillrn! Beveg på CDspillrn når den SLÅR seg av, Se ka så skjer ? Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Nettop eller prøv å se om det skikkelig kontakt til CDspilleren gjennom de ledningene du har! Prøvå se og at de sitter Fast i CDspillrn! Beveg på CDspillrn når den SLÅR seg av, Se ka så skjer ? har prøvd og sjekke alle koblingene, byttet koblinger og alt mulig Lenke til kommentar
M-J Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 kan være du har dårlig batteri på bilen. Eller at dynamoen din ikke lader skikkelig. Eller at du prøver og dra mer en cd spillern klarer? Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Nettop eller prøv å se om det skikkelig kontakt til CDspilleren gjennom de ledningene du har! Prøvå se og at de sitter Fast i CDspillrn! Beveg på CDspillrn når den SLÅR seg av, Se ka så skjer ? har prøvd og sjekke alle koblingene, byttet koblinger og alt mulig bytt kabler til noe med litt tykkelse ikke noe sånn veldig 2,5mm2 er fint + og - minus fra batteri til spiller det pleier å hjelpe (kammerat hadde samme problem) Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Kan være kortsluttning på høytalerkabler også. Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Kan være kortsluttning på høytalerkabler også. kunne vert det hvis ikke du er elektriker som meg :!: lover deg er JÆVLA godt isolert Men skal prøve og legge opp en kabel med større tversnitt Endret 14. februar 2008 av -=CH=- Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 PROBLEM LØST! Tidligere eier av bilen har hentet strøm til anlegget via Dashbords lysa, disse kan dimmes på bilen, og når jeg dimmer lyse, blir det for lite strøm til og drive anlegget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå