HEE Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hei denne maskinen kan ha max 768 tror jeg det var.. men finne er ikke noe minne plass og sette det inn! noen som har gjort dette før på denne type bærbar? prøvde og finne minne via kompletts minne konfigurator men.. og hva slags minne trenger denne ? ASUS S5A Series Tilbake til ASUS | Tilbake til produsenter Slots: 1 (1 bank of 1) Max. Memory: 768MB Installed Memory: 256MB non-removable Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
bør børson Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hei, Jeg regner med at du skal ha følgende minne: 256 MB DDR2-400 onboard [Expandable to 768 MB]. Du må nok kjøpe en 512MB-brikke. Maskinen leveres med 256MB loddet og kan følgelig ikke byttes ut. Minnet heter PC3200-400Mhz. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Hei, Jeg regner med at du skal ha følgende minne: 256 MB DDR2-400 onboard [Expandable to 768 MB]. Du må nok kjøpe en 512MB-brikke. Maskinen leveres med 256MB loddet og kan følgelig ikke byttes ut. Minnet heter PC3200-400Mhz. ja var dette jeg lurte på hvordan i faen.. skal den brikken inn da.. fant ikke noe sted den passer inn.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Endret 17. februar 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg