Dirty^Dog Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Fikk mail fra Japan Photo om at 50D`en var sendt nå, så da er den vel her på onsdag Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Fikk mail fra Japan Photo om at 50D`en var sendt nå, så da er den vel her på onsdag Om de har det inne allerede så må det vel være såkalt "gråimport" for fotovideo var vel de første her på berget som skulle få dem inn og de fikk de i dag Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Om de har det inne allerede så må det vel være såkalt "gråimport" for fotovideo var vel de første her på berget som skulle få dem inn og de fikk de i dag Fotovideo kan jo ha fått dem først, selv om JP fikk dem samme dag :-) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Er 50D offisielt slippet ut på markedet nå av Canon ? Ser at siden som omhandler 50D ikke er fullstendig ennå pleier og bli det når kameraet slippes ut. Endret 22. september 2008 av Nautica Lenke til kommentar
Anders- Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Mitt ligger på oslo postterminal og forhåpentligvis er det da HER hos MEG i morgen :):) Endret 22. september 2008 av Anders- Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Er 50D offisielt slippet ut på markedet nå av Canon ?Ser at siden som omhandler 50D ikke er fullstendig ennå pleier og bli det når kameraet slippes ut. FotoVideo var vel de første som skulle få de her i Norge og det var i dag,dette stod på siden deres,men er nå tatt bort. Sannsyneligvis fordi de få eksemplarene de fikk var revet bort med forhåndsbestillinger. De andre norske webbutikker som har levert/kan levere disse i dag må vel da ha fått tak i dem via såkalt gråimport . Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 De andre norske webbutikker som har levert/kan levere disse i dag må vel da ha fått tak i dem via såkalt gråimport .Det at de får dem først, betyr ikke at andre ikke også får... Lenke til kommentar
burre_b Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Finnes bruiksanvisning for 40D på norsk? Evt hvor skaffer jeg dette. Er det noen som har en link? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 De andre norske webbutikker som har levert/kan levere disse i dag må vel da ha fått tak i dem via såkalt gråimport .Det at de får dem først, betyr ikke at andre ikke også får... Jeg baserer det litt på at jeg har snakket med div innkjøpere i noen webbutikker,og alle sa det samme, at fotoVideo fikk først siden de hadde oprettet Canon Store http://www.akam.no/artikler/_8221-canon_st...ar/56093?pid=13 Finnes bruiksanvisning for 40D på norsk? Evt hvor skaffer jeg dette. Er det noen som har en link? Meg bekjent så er den kunn på Dansk.Svensk og finsk . Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg baserer det litt på at jeg har snakket med div innkjøpere i noen webbutikker,og alle sa det samme, at fotoVideo fikk først siden de hadde oprettet Canon StoreSom sagt - at Fotovideo får først betyr ikke at andre ikke får. I så fall ville jeg vurdert å anmelde Canon for konkurransevridende virksomhet... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det har hendt før, men det betyr ikke at det gjelder nå. Uansett er det lett å finne ut. De som har EU-modell vil oppgi det i annonsen/på nettsiden. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det har hendt før, men det betyr ikke at det gjelder nå. Uansett er det lett å finne ut. De som har EU-modell vil oppgi det i annonsen/på nettsiden. Nettopp, og jeg ser intet eu flagg her. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Det har hendt før, men det betyr ikke at det gjelder nå. Uansett er det lett å finne ut. De som har EU-modell vil oppgi det i annonsen/på nettsiden. Nettopp, og jeg ser intet eu flagg her. Nei,men så står det også 0 på lager. Om kamera er gråimport eller ei betyr vel neppe noe for noen av oss,vi er beskyttet av norsk lov uansett etter det jeg forstår. Det har tidligere vært solgt gråimport i Norge uten at dise har vært meket EU,om det skjer nå vet jeg ikke noe om . Som sagt - at Fotovideo får først betyr ikke at andre ikke får. I så fall ville jeg vurdert å anmelde Canon for konkurransevridende virksomhet... Vel om andre fikk samtidig så er det jo rart at KUN fotoVideo har annonsert at denne ville være på lager den 22.9 menst alle andre kjører med usikker dato Vil vel tro dette er lovlig også,for er det ikke slik at Canon leier en del av lokalene deres . Endret 22. september 2008 av Snekker`n Lenke til kommentar
Anders- Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Først eller ikke, jeg har det vertfall mellom hendene akkurat nå :):) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Grattis. Det er det eneste Canon crop-kamera jeg kunne tenkt meg nå. Lenke til kommentar
superpoint Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Da var 50D'n i hånda:) DEILIG! Skal ut en tur nå og teste litt. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Da var 50D'n i hånda:) DEILIG! Skal ut en tur nå og teste litt. Ja kom deg ut å test,ikke sitt her å kop Går nok noen dager til før mitt kommer,men pytt pytt får det jo for 7800.- Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Da var 50D'n i hånda:) DEILIG! Skal ut en tur nå og teste litt. Ja kom deg ut å test,ikke sitt her å kop Går nok noen dager til før mitt kommer,men pytt pytt får det jo for 7800.- Du får se og kjøpe deg 5D mk II snart,så kjøper jeg 50D av deg for 7800.-,må jeg vente en noen dager så går jo kjøpeprisen naturligvis ned Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Da var 50D'n i hånda:) DEILIG! Skal ut en tur nå og teste litt. Ja kom deg ut å test,ikke sitt her å kop Går nok noen dager til før mitt kommer,men pytt pytt får det jo for 7800.- Du får se og kjøpe deg 5D mk II snart,så kjøper jeg 50D av deg for 7800.-,må jeg vente en noen dager så går jo kjøpeprisen naturligvis ned Blir nok ikke 5D før til neste jul eller deromkring,nå skal jeg ha 50D og så skal det kjøpes litt optikk etter hvert,vi får se hva det blir . Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Da var 50D'n i hånda:) DEILIG! Skal ut en tur nå og teste litt. Ut med deg, men ikke legg ut bilder som kan friste en stakkar med ustabil økonomi! Hva slags optikk må man ha for å få fullt utbytte av 15 MP? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå