Tor92 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Tok dette bildet i dag. Har fikset litt på fargene i photoshop. Kritikk? Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det første jeg tenkte på var at edderkoppen har litt for god kamuflasje og er ikke så synig. Edderkopper er også tøffere forfra. Bakgrunnen er ikke spesielt spennede, og litt for mye av den. Stjeler bildet med å ha så stor og lys del av ihvertfall forgrunnen. Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Du skulle tatt bildet forfra, ikke bakfra. Bakgrunnen ødelegger også en del! Croppen i bildet ditt er kjedelig, og du har alt for mye rundt den. Hva med en tettere crop? Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Et forslag til crop + fargejustering før og etter. *feil versjon først Endret 13. februar 2008 av ThaKladd Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Ti ganger bedre med en gang! Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Synes bildet blir litt stiligere hvis du roterer det mot høyre, slik at det ser ut som om edderkoppen klatrer oppover. Ellers er jeg enig i det ThaKladd sier. Jeg tok meg friheten til å prøve å fikse litt: Endret 13. februar 2008 av Firetrucken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå