rks Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Er det noen som har prøvd en eller annen Nokia-telefon med andre Bluetooth-adapter enn Nokias? Har hørt at det ikke går så bra. Stemmer dette? I tilfelle hva er det som går / ikke går? Reidar Lenke til kommentar
DaNeRn Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Har prøvd med en nokia 6310 og Sony Ericsson blåtann , det funker helt fint, litt treg når du skal koble til bluetoothen men lyden og sånn er helt fin. Lenke til kommentar
rks Skrevet 20. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2003 Jeg tenkte først og fremst på USB adapter for bruk med en laptop... Lenke til kommentar
TheHobbit Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Kjøp Microsoft IntelliMouse for Bluetooth.. reciver'n funker veldig bra på alt av Bluetooth enheter jeg har testa.. inklusive Nokia, Siemens og Sony-Ericsson.. Den takler opp til 7 enheter samtidigt.. Du finner den her.. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=4&s=pl Lenke til kommentar
rks Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 Funker den med PC-suite og Dialup også? Lenke til kommentar
TheHobbit Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Gjør det på min P800... uten noen som helst problem.. :-) Lenke til kommentar
einar71 Skrevet 24. februar 2003 Del Skrevet 24. februar 2003 Jeg har sotti i flere dager med en TRUST bt120 usb adapter...og nokia 7650 Oprativ sys: win xp Resultatet er at man får gått på internett (Modem options programmet) Men ps suiten (synk programmet) funker ikke. Prøvde å få det til å funke med ekstern usb ir også med det gikk heller ikke!!! (Med intern ir /win me funka all programvare som følger med tlf) Min beslutimg er at jeg har lyst til å sprenge hele nokia til himmels...eller helvete! Jeg er i ferd med å klage til nokia reklamasjon/tv2 hjelper deg. Nokia skryter av blåtann osv....men først måneder senere og etter mann har klikket seg så langt inn i nokia arkivet som det går ann så får man besked om at den hekvetes tlf ikke støtter usb blåtann! + blåtann head sett!!) Lenke til kommentar
rks Skrevet 24. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2003 Litt enig i det siste.... Det verste er at Nokia var med å utvikla Bluetooth! Er litt lysten på å prøve den Microsoft-musa. Noen andre som kan bekrefte at den funker med dial-up? Lenke til kommentar
einar71 Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Har hentet denne musa fra Microsoft...dro på nettet for å finne siste driver...ingen nye drivere der! Lurer fert på hvordan han over her har koblet sin mob til base stasjonen til denne musa? Programerer selv kansje?? eller..? Lenke til kommentar
TheHobbit Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Den funker bare med XP Engelsk versjon enda.. SP1.. Støtte for Norsk kommer i Mars en gang.. Ikke godt å si med Microsoft.. He,he.. Lenke til kommentar
einar71 Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 At den kunn funker på eng win xp osv vet jeg. Selve musa funker men jeg får ikke tlf til å finne den!Setter tlf i søke funksjon...og den søker og søker...finner ingen ting! I tilegg så har jeg en trust usb blåtann adapter....for å få tlf til å fine den setter jeg den i søke etter nye enheter + at jeg setter trusten i samme fungsjon. Når de har funnet hverandre "kobler/parer" jeg de sammen. Neste gang jeg skal bruke blåtannen slår jeg den bare på og de finner hverandre. -bare det at nokians programvare ikke funker sammem med trusten!! Lenke til kommentar
TheHobbit Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Regner med det er deg som har sent meg mail ? så da har vi svart på det... Hvis ikke så si ifra.. Lenke til kommentar
einar71 Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Stemmer det var jeg. Gadd ikke tulle mere med den musa til ms...fikk det ikke til å funke med andre enheter enn selve musa! Musa fungerte....hvor go den var er en annen ting! Har for øverig fått TRUST usb blåtann adapter og Nokia 7650 til å fungere med modem options og pc suiten! Men desverre så ser det ut til at TILGANGS typer i modem options programmet MÅ stå på MODEM (Noe som resulterer i en sen godkjenning av passord) sammenlignet med at hvis man setter den på ISDN V110. Hastigheten kan kansje være lavere enn mxa hastighet...men det kan kansje komme av at det ikke var nok kapasitet på nettet. Forøverig så må jeg takke for at du svarte ,men jeg må presisere at du ikke svarte noe sælig godt på mitt spørsmål på hvordan man PARER (kobler sammen) MS sin blåtann med andre enheter enn musa. Jeg prøvde å be den finne ny mus...men den fant ikke noe tlf! Lenke til kommentar
TheHobbit Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 :-) Grunnen til at jeg svarte som jeg gjorde var ganske enkelt at jeg bare ba telefonen søke, så fant jeg MS enheten med en gang.. så var det bare å sette opp software... ingen krumspring... bare ren instalasjon.. Kan dessverre ikke komme på om det er noen innstillinger jeg har endret på telefon eller PC som skulle ha noen som helt innvirkning på oppsettet. Hvis jeg mot formodning har gjort det, skal jeg komme tilbake med hva jeg eventuelt har endret.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå