atrax Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Snøscooter er ikke minikjøretøy. Finnes det minisnøscootere i det hele tatt? Er ikke Mini Z en type radiostyrte biler fra Kyosho? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg har fått høre av kjørelærer under mopedopplæring det ikke er lovlig å kjøre pocketbike uansett, selv ikke rundt i egen hage. Har også lest dette noe om dette på nettet. Skal se om jeg finner det igjen. Mini Z er en type radiostyrte biler ja. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Snøscooter er ikke minikjøretøy. Finnes det minisnøscootere i det hele tatt?Er ikke Mini Z en type radiostyrte biler fra Kyosho? mini z er en liten utgave av mach z 7-800 Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Snøscooter er ikke minikjøretøy. Finnes det minisnøscootere i det hele tatt?Er ikke Mini Z en type radiostyrte biler fra Kyosho? mini z er en liten utgave av mach z 7-800 jeje, uansett ulovelige ifølge min mening, det er ikke ett typegodkjent og/eller registert kjøretøy... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå