Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hei. Her forleden var jeg i Oslo, og under oppholdet kjøpte jeg hva jeg trodde var Nine Inch Nails - Further Down The Spiral. Det var ikke før jeg satte plata til avspilling at det var langt i fra NIN jeg hadde kjøpt. Personen som ekspederte meg har altså fiklet frem feil plate, men hvordan skal jeg si i fra om dette? Sende e-post og klage? Hvor tvilsomt er ikke det? Saken er at jeg bor 6 timer med tog fra Oslo, så det er helt klart utelukket å reise tilbake for å si at jeg fikk feil CD. Hva skal jeg gjøre? Hva burde jeg gjøre? Seriøse forslag/tips mottas med stor takk! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Send e-post eller ring og spør om du kan få sende den til butikken og få dei til å sende rett CD attende til deg. Eg ville no prøvd det fyrst iallfall. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Du ringer selvfølgelig butikken og forklarer saken? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hør på Alastor! Ring butikken asap, evt send en mail. Da kan butikken telle antall CD'er av de aktuelle variantene, og trolig har de da en liten diff på disse! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Kast selve CDen og kjøp den på nytt. Be butikken beholde coveret for det har du jo fra før. Eller du kan bare ringe butikken og forklare akkurat det samme som du har forklart her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Oooh.. sarkasmen svir i nesa. Men fra spøk til revolver, nå har jeg altså ringt butikken. Ble fortalt at det bare var å sende cden inn igjen sammen med kvitering, så jeg venter fremdeles i spenning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå