boffeeen Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Er det en kabel der ute som gjør dette? altå splitter et signal fra en VGA kabel til kompositt-hann? Takk for svar videofolk. Lenke til kommentar
avo Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Er det en kabel der ute som gjør dette? altå splitter et signal fra en VGA kabel til kompositt-hann? Takk for svar videofolk. Ja, det finnes slike kabler, men da til kort som støtter dette. I utgangspunktet vil det IKKE fungere, annen enn på skjermkort som er laget for dette. Mener en del eldre Matrox-kort hadde dette. Om du skal ha composite video ut av et VGA signal må du bruke en scan konverter. De er dyre, eller dyrere, alt avhenig av hvilken kvalitet du trenger. Stort sett er det billigere, bedre, og enklere å bytte til et skjermkort som gir composite video ut. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Greia er at jeg har en Xbox 360 som jeg kjører på en PC-monitor via VGA og har lyst til å kjøpe meg en Pinnacle Video Transfer. Denne tar bare kompositt, og vil helst slippe å spille på den gamle CRT-skjermen hver gang jeg skal ta opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå