Gå til innhold

Hjelp til å velge kamera (max 3000)

Anbefalte innlegg

Hallo der første gang jeg er inne her på akam har aldri eid ett eget kamera før og har ikke peiling på noe når det angår kameraer, er på utkikk etter det beste kameraet til under 3000kr og helst ha enn del minne eller være lett oppgraderbar angående memorysticks.

Takker for all hjelp på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du stiller umulige spørsmål. Ingen kameraer kan påstås å være det beste kameraet under 3000, og alle kameraer kan lett oppgraderes med større minne. Hvis minnet av en eller annen merkelig grunn må være det underlegne formatet Memory Stick, så heter dette kameraet Sony. Da bør du klare å avgjøre saken selv. Hvis det er et kamera som bruker et hvilket som helst minne, så gjelder det jeg skriver om at du stiller spørsmål som er umulige å svare på.

Enten får du ingen flere svar, eller så kommer denne tråden til å bli mange sider lang, og totalt uten noen fornuftig konklusjon. Forsøk med noen forslag til modeller du har kikket på, så får du litt mer fornuftige svar.

Lenke til kommentar

Hvis du kikker innom min kameraside og ser på siste linken på menyen, "Hva skal jeg velge?", har jeg rasket sammen litt info om de forskjellige kategoriene kamera. Se litt på fordeler og ulemper, tenk litt på antatt bruksområde, og se om du finner en kategori som passer for deg. Så kan du komme tilbake og forhøre deg litt om tips/forslag.

Endret av Manskow
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Du stiller umulige spørsmål. Ingen kameraer kan påstås å være det beste kameraet under 3000, og alle kameraer kan lett oppgraderes med større minne. Hvis minnet av en eller annen merkelig grunn må være det underlegne formatet Memory Stick, så heter dette kameraet Sony. Da bør du klare å avgjøre saken selv. Hvis det er et kamera som bruker et hvilket som helst minne, så gjelder det jeg skriver om at du stiller spørsmål som er umulige å svare på.

Enten får du ingen flere svar, eller så kommer denne tråden til å bli mange sider lang, og totalt uten noen fornuftig konklusjon. Forsøk med noen forslag til modeller du har kikket på, så får du litt mer fornuftige svar.

Mente det med best bildekvalitet, uten å justere instillinger, ett feriekamera egentlig. på sånn ca 5megapixel.

Endret av ducA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...