Swafty Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hva skjer om man ikke henter posten på postkontoret? Skjer det noe da lissom? Bestilte noe, men så brukte jeg opp pengene og hadde glemt jeg hadde pakke på postkontoret. Så nå har jeg ikke penger til det, men det har visst ligget der i 1-2 uker. Kan de bare sende det tilbake så jeg kan bestille en annen gang da? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hva skjer om man ikke henter posten på postkontoret? Skjer det noe da lissom? Bestilte noe, men så brukte jeg opp pengene og hadde glemt jeg hadde pakke på postkontoret. Så nå har jeg ikke penger til det, men det har visst ligget der i 1-2 uker. Kan de bare sende det tilbake så jeg kan bestille en annen gang da? Etter 14 dager blir det returnert. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Og du må betale for frakt begge vegar om eg ikkje tek heilt feil. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Den blir returnert på din regning ja. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hva skjer om man ikke henter posten på postkontoret? Skjer det noe da lissom? Bestilte noe, men så brukte jeg opp pengene og hadde glemt jeg hadde pakke på postkontoret. Så nå har jeg ikke penger til det, men det har visst ligget der i 1-2 uker. Kan de bare sende det tilbake så jeg kan bestille en annen gang da? Kan bli svartelistet også så er ikke å anbefale. Om du stikker på posten og spør pent om de kan holde den igjen til f.eks når du får lønn eller en uke ekstra at du låner hos noen. Jeg har det greit med slike ting, har en kamerat som jobber der, får jeg vansker med å betale ringer jeg og han holder den igjen 1-2uker etter når jeg har lønn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå