Angel786 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hei! Jeg har på en eller annen rar måte klart å knuse skjermen på min N82. Har ikke mye peiling på mobiler, så lurer på om det går ann å få den fikset? Hvis ja, hvor mye vil det koste? Har ikke garanti på den, da jeg fikk den i gave fra en som bor i utlandet. Takk på forhånd =) Mvh Angel786 Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hei! Jeg har på en eller annen rar måte klart å knuse skjermen på min N82. Har ikke mye peiling på mobiler, så lurer på om det går ann å få den fikset? Hvis ja, hvor mye vil det koste? Har ikke garanti på den, da jeg fikk den i gave fra en som bor i utlandet. Takk på forhånd =) Mvh Angel786 Aner ikke hvor mye det vil koste å få den fikset, men det ville uansett ikke gått på garantien Og dersom du eier telefonen, gjelder samme garanti om du har fått den i gave, som om du kjøpte den. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Er det selve skjermen som er knust eller glasset? Jeg knuste selve skjermen på min N82, kosta rundt en tusenlapp og få fiksa det. Finn et verksted som reparerer Nokia ved deg og hør med de.. Evt. kan du jo kjøpe en skjerm fra f.eks mytrendyphone.dk og fikse det selv, men vil ikke tro det er anbefalt akkurat. Da ryker vel garantien også.. Lenke til kommentar
Reac2r Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Ditto.. Mistet min fra bordet.. nu e halve skjermen svart.. d e skjemen som det er sprekk i. d må jo være noe feil på dæm. en telefon ska jo tåle litt. (Rimelig irritert) Lenke til kommentar
Angel786 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Ja, det er skjermen som er ødelagt. Har en liten sprekk på skjermen, og nesten hele skjermen er svart. Veldig rart hvor lite denne mobilen tålte, da jeg har brukt N73 i 1 år og slengt den hit og dit og aldri hatt noen problemer med den.( Vurderer å holde meg til N73) Får vel stikke innom et verksted og høre med de da Takk for svar =) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Ja virker som den tåler litt lite. Min datt ned fra sofaen og ned på et teppe, kanskje en halvmeter eller noe ned, og hele skjermen sprakk. Kan jo skje på grunn av vinkel den faller i og greier da, men man begynner jo å lure litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå