Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kan du finne bilen?

Carman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
her er en feil Fanboy har gjort...

bremsegreia, som klemmer på bremseskivene, sitter ikke på samme side forran og bak, de er motsatt... og det er de ikke på fanboy sitt bilde...

er selfølgelig klar over dette med Brensekalipterene som det heter ikke er likt , men gadd ikke å være så nøyaktig

Lenke til kommentar
her er en feil Fanboy har gjort...

bremsegreia, som klemmer på bremseskivene, sitter ikke på samme side forran og bak, de er motsatt... og det er de ikke på fanboy sitt bilde...

er selfølgelig klar over dette med Brensekalipterene som det heter ikke er likt , men gadd ikke å være så nøyaktig

når du laget bilde :D og han skårer! :D

Lenke til kommentar

Carman: Hva er egentlig greia med denne tråden? At noen skal fortelle hva en har sett på ett bilde på nettet og resten av brukerne skal søke seg ihel etter et one-of-a-kind redigert bilde av en bil som ikke eksisterer?

Da synest jeg det virket som en bedre idè slik det første innlegget var, som "jeg har lyst på en hvit enzo", som faktisk kan eksistere.

La meg sitere deg selv:

Men vi holder oss unna slikt som for eksempel, en lilla Ferrari Enzo med grå prikker... det er så liten sannsynlighet for å finne noe slikt at dropper vi

Synest dette fort ble veldig tullete, hva synest du?

Endret av tronni_87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...