Carman Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 her er en feil Fanboy har gjort... bremsegreia, som klemmer på bremseskivene, sitter ikke på samme side forran og bak, de er motsatt... og det er de ikke på fanboy sitt bilde... Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Nok om det. Noen som har en annen bil? Hvis ikke, kommer jeg med en: En vraket/kollidert Chrysler 300C! Lenke til kommentar
Carman Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 her: jeg vil se en New Beetle som går på strøm.. på oppladbare batterier... og batteriene skal være av denne typen/dette merke: http://www.komplett.no/img/p/400/319915.jpg Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 her er en feil Fanboy har gjort... bremsegreia, som klemmer på bremseskivene, sitter ikke på samme side forran og bak, de er motsatt... og det er de ikke på fanboy sitt bilde... er selfølgelig klar over dette med Brensekalipterene som det heter ikke er likt , men gadd ikke å være så nøyaktig Lenke til kommentar
Carman Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 her er en feil Fanboy har gjort... bremsegreia, som klemmer på bremseskivene, sitter ikke på samme side forran og bak, de er motsatt... og det er de ikke på fanboy sitt bilde... er selfølgelig klar over dette med Brensekalipterene som det heter ikke er likt , men gadd ikke å være så nøyaktig når du laget bilde og han skårer! Lenke til kommentar
Carman Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 tips: det er en "elektrisk bil".. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 link? Om du klarte å registere en bruker på forumet her syntes jeg du også skal klare å finne ut adressa til et bilde som er postet. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 jeg får vel godkjenne den men ville frem til denne: Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Carman: Hva er egentlig greia med denne tråden? At noen skal fortelle hva en har sett på ett bilde på nettet og resten av brukerne skal søke seg ihel etter et one-of-a-kind redigert bilde av en bil som ikke eksisterer? Da synest jeg det virket som en bedre idè slik det første innlegget var, som "jeg har lyst på en hvit enzo", som faktisk kan eksistere. La meg sitere deg selv: Men vi holder oss unna slikt som for eksempel, en lilla Ferrari Enzo med grå prikker... det er så liten sannsynlighet for å finne noe slikt at dropper vi Synest dette fort ble veldig tullete, hva synest du? Endret 9. april 2008 av tronni_87 Lenke til kommentar
Carman Skrevet 9. april 2008 Forfatter Del Skrevet 9. april 2008 det kan vi diskutere over pm ikke her i tråden... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg er helt enig med tronni_87. Det er totalt menigsløst å spørre etter en bil som det kun finnes ett bilde av (photoshoppa) på nettet. Kom heller med skikkelige 'ønsker' av faktisk eksisterende biler som ikke er photoshoppa. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 (endret) vi skal ikke diskutere det her! ogek greit det var teit FERDIG MED SAKEN! Endret 10. april 2008 av Carman Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Ikke bli hissig, du sa du ville diskutere det på PM, men på PM skreiv du kun du var uenig. Javell liksom Men greit, ferdig med saken. Endret 10. april 2008 av tronni_87 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Nightmeare må komme med ønske! Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) aha trodde ikke jeg vant så her kommer den jeg vill see en blå model T ford Endret 10. april 2008 av Nightmeare Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Så er ikke Carman mere enn 14-15 år- så kan jo ikke bli noe bedre enn dette da Men ferdig med OT. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Så er ikke Carman mere enn 14-15 år- så kan jo ikke bli noe bedre enn dette da Men ferdig med OT. hva mener og vet du om det? o.O Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Jeg vil gjerne se en perlehvit BMW M6 Coupé med rødt skinninteriør om den er godkjent. Endret 10. april 2008 av ahpadt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå