Kim T Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hei! Jeg ønsker ikke å få noe kode for å få til dette. Men vil gjerne ha noen hint på veien hvordan jeg kan gjøre ting. Tingen er at jeg vil gjerne lage meg et lite "youtube" galleri. Dvs jeg vil ikke bare bruke youtube filmer men filmer fra andre steder. Men vil ikke vise den virkelige størrelsen i galleriet mitt. Vil lage linker med bilder som linker til videoen. Men lurer hvordan man får laget bildethumbnails fra en video. Hvilke funksjoner må jeg bruke da? Kim... Lenke til kommentar
itsmebth Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det er ingen innebygde funksjoner for å arbeide med filmer i PHP. Et kjapt google-søk på "php video thumbnail" ga meg http://ffmpeg-php.sourceforge.net/ Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 ja fant den jeg også... Men lurte vel egentlig på om noen hadde noe mer enn det å fortelle. Er det noen som har gjort forsøk på det tidligere osv. Tenker da på folk her inne på forumet... Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Lagde noe sånt for lenge siden.. husker ikke helt hva det var jeg brukte, men jeg mener det var mPlayer. Det går an å få den til å gjøre alt mulig rart ved å gi den riktige parameter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå