tnomeland Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 En god roman blir ikke alltid til en god film. Men regissør Stian Kristiansen og manusforfatter Tore Renberg leverer varene i ”Mannen som elsket Yngve”. Les mer Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Mannen som elsket Yngve skal nok sees, den holder sikkert behagelig norsk standard. Har savnet en god norsk ungdomsfilm. Gi den en sjanse, det skal jeg. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 God anmeldelse, jeg gleder meg til å se den. Forresten, jeg har lest et sted at det ble alt for dyrt å bruke The Smiths-låter i filmen, og at det er grunnen til at det ble utelatt. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Er overmett på filmer om frustrasjon runt homosexualitet, fuckning omål (noe sånt) tror jeg var veldig nyttig når den kom men nå føles det bare oppbrukt og unødvendig. Men seff filmen kan jo ha mer å by på en det så ut som i Traileren.. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 God film, koste meg da jeg så den. Litt småkaotisk til tider, men absolutt anbefalt (nå er jeg ikke filmkritiker, men). Var så heldig å se den på førpremiere for snaut to uker siden. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg syns denne filmen var den beste norske filmen jeg har sett Dette har sikkert noe med at jeg bor i stavanger å gjøre og at 3 av hovedpersonene og Tore Renberg har gått på skolen min så jeg har et litt "personlig" forhold til filmen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Gleder meg stort til å se denne filmen, har ikke fått høre et vondt ord om den enda. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Gleder meg til å se den, kjekt med en skikkelig Stavangerfilm igjen. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Så Mannen som elsket Yngve i går, og synes den var døds bra. Var morsom og seriøs på samme gang. Elsket vennen til Jarle, siden han virker litt sånn dum, kommer morsome komentarer og sånne ting. Anbefales og sees 11/10 Lenge siden jeg så en så bra norsk film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg