Gå til innhold

Søker reisevenninner, er du interessert?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kunne tenkt meg å reise rundt i verden for bare noen dager, uker, måneder eller kanskje et helt år. Problemet er bare at jeg ikke har noen som vil det samme. Vennene mine har enten dårlig råd eller er uinteressert i å reise noe sted. Synes dette er trist.. Lurer på om det er noen der ute som er i samme situasjon? Jeg har så lyst til å reise! Vet det er crazy å se etter folk på nettet, men det er morsommere å reise sammen med noen. Så hvis du er jente og er mellom 19-25 år, så kan vi kanskje utveksle noen ord og se om vi har noen felles drømmereisemål? Jeg er selv 20 år. Det er bare snakk om prating på nettet i første omgang, so don't be afraid - du er ikke forpliktet til noe. Send meg en PM eller skriv under hvis du er interessert :)

Vi snakkes!

Endret av Myztiq
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Reis alene da. Da blir man tvunget til å prate med folk og oppsøke nye venner. Reiser du sammen med noen kommer du bare til å henge med den personen hele tiden og ikke oppleve noe av landet du reiser i.

Og det er forresten tull å ha ekstra trygghet i en mann når man reiser til Australia. Det finnes ikke utrygt. Men amerika er annerledes, i alle fall sør for Mexico og kanskje litt i mexico også.

Lenke til kommentar

Hehe.. Det ble nå nevnt.. ;)

Men det har seg nå sånn at aborginere ikke liker hvite folk.. Hvor ille de kan bli vet jeg ikke, men eks-kjæresten min er der nå og har hørt flere ting om dem..

De ble også kalt "white-trash" og litt forskjellig, så de følte seg truet og løp..

I brasil er det litt annerledes, men jeg tror ikke det har så veldig mye å si om man er gutt eller jente, så lenge man er gringo..

Lenke til kommentar
Kan være en ekstra trygghet å reise med en gutt, vet du. I hvert fall om du skal til land som Brasil og Mexico. Men så er det dette med felles interesser, da. Sikkert lettere for deg å finne en likesinnet jente enn gutt.

Tenker ikke på å reise til "skumle" steder, så har ikke behov for bodyguard.

Går selvsagt an å reise med gutter, men det er ikke det samme.

Vet ikke om det er lettere, har ikke funnet noen enda :/

Endret av Myztiq
Lenke til kommentar
Reis alene da. Da blir man tvunget til å prate med folk og oppsøke nye venner. Reiser du sammen med noen kommer du bare til å henge med den personen hele tiden og ikke oppleve noe av landet du reiser i.

Og det er forresten tull å ha ekstra trygghet i en mann når man reiser til Australia. Det finnes ikke utrygt. Men amerika er annerledes, i alle fall sør for Mexico og kanskje litt i mexico også.

Er meningen å reise med en ukjent person på en måte.

Så det blir ikke kjedelig og plagsomt tror jeg.

Er en annen sak hvis man reiser med noen man kjenner.

Skjønner tankegangen din.

Men det er ikke alltid folk slipper en til når man er alene.

Og så er det morsommere å oppleve ting med noen.

Da har man noen man kan mimre med senere.

Gutter er gutter, trenger jeg å si noe mer?

Lenke til kommentar

Hei. Jeg har en kusine som har vært i India og mange andre land i over et halvt år, om ikke det var ett år ( :blush: ). Hun reiste med en venninne, men traff fortsatt på mange folk på alle de forskjellige stedene de var. De ble ble kjent med mange og hadde det veldig artig. Jeg tror ikke det var noe negativt, hvertfall ikke for henne, at hun reiste med en hun kjente. Det hørstes hvertfall veldig artig ut etter henne. =)

Endret av Leffsa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...