Yahoo Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 hei, begynner så smått å se etter ny telefon da jeg er litt lei av min gamle SE S700i har noen kriterier: -wifi -3,5mm jack -støtte for minnekort over 8Gb (eller stort internminne 8Gb++) -touch screen (prisklasse er irrelevant) Noen som vet om noen mobiler som har dette? er ikke så farlig om den ikke er lansert enda, kan vente med å kjøpe til juni/juli... på forhånd takk Lenke til kommentar
Sterri08 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Iphone..? Kan kjøpes nå, eller vente til den kommer til norge. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 et navn: HTC touch dual Lenke til kommentar
CIder Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Da anbefaler jeg en iphone 8gig. Endret 14. februar 2008 av Skagen #9 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 et navn: HTC touch dual HTC Dual har ikke WiFi. Men du har da to andre modeller å velge mellom (som ikke er gigantisk) HTC Touch og HTC Touch Cruise. Eneste mangelen på disse er 3,5mm minijack. Men en liten adapter til ett par titalls kroner, så er det på plass. Skal også nevnes at disse telefonene støtter minnekort opp til 32GB. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Her kom jeg, Steffen_moss! Du visste vel det... Til saken; Anbefaler Apple iPhone 16 GB Lenke til kommentar
µT. Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hehehe.. Nei jeg skal ikke si noe denne gang. Ifølge kriteriene, så passer iPhone ham perfekt. Ingen diskusjon der! Lenke til kommentar
Yahoo Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) takk for mange gode svar! skal vurdere Iphone når denne kommer til Norge, kommer da til å konsentrere meg om 16Gb modellen. hvordan er Iphone med hensyn til programmer? har tenkt å kjøpe en mobil som jeg kan installere nytteprogrammer på (bittorrent på mobilen hadde vert konge!) Uansett, ser nå at det er Iphone dere mener jeg bør kjøpe, men kommer til å vurdere HTC Touch Cruise samt de nye LG telefonene som kommer.... EDIT: håpte på at det ville dukke opp noen spennende Touch mobiler på mobilmessen i Barcelona, men det virker som om de fleste nøler litt med å innføre 100% touch. de fleste lanserer hybrid modeller med tastatur og touch noe som etter min mening ikke er vits i samtidig som tastaturet tar opp en del plass. (tenker spesielt på SE Xeria) Endret 14. februar 2008 av Yahoo Lenke til kommentar
µT. Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Har du tatt en titt på LG KS20? Her får du både design delen og Windows Mobile med på kjøpet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå