maggan89 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hei. Jeg lurer litt på om jeg trenger å skrive noe mer i en oppsigelse til en sokkelleilighet enn det som står under? Jeg sier med dette opp leieavtalen på sokkelleiligheten i xxx. Med oppsigelsestid på 3 mnd vil det si at vi vil flytte ut innen 22.juni.2008. På forhånd takk Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Nei, du trenger ikke skrive noe mer i oppsigelsen din. Lenke til kommentar
maggan89 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Nei, du trenger ikke skrive noe mer i oppsigelsen din. Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Ordene er rett, men en detalj er feil. Du har oppsigelsestid fra og med ENTEN den 15. i hver måned eller den 1. - sjekk kontrakten din. Dvs at om du sier opp nå, er det 3 måneders oppsigelsestid fra og med 1. mars. For eksempel . Lenke til kommentar
Panter Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Du har oppsigelsestid fra og med ENTEN den 15. i hver måned eller den 1. - sjekk kontrakten din. Loven sier "§ 9-6. Oppsigelsesfrist Oppsigelsesfristen skal være tre måneder til opphør ved utløpet av en kalendermåned." Men står også "Bestemmelsene i denne paragraf kan fravikes i avtale." Så dette er er da helt opp til huseier hvordna de praktiserer det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå