Myztique Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Hei hei! Jeg er på jakt etter bra utesteder i Oslo. Har tittet rundt omkring på nettet, bl.a. nattguiden.no, og synes det er dårlig med info på nettet. Så tenkte kanskje noen av dere kunne anbefale noen steder. Stedet må ha et stort dansegulv og være fylt med folk som faktisk danser, ikke folk som bare står der, drikker og tar opp plass. Vil dra til et sted med blandet klientell, helst få eller ingen fjortiser. Ellers så skader det ikke om det er pene og unge mennesker der. Musikken som spilles bør hovedsakelig være dance, trance, house, disco, dancehall og hip hop. Gjerne remixer av slagere fra 80-tallet. Kjente dancehits fra 90-tallet er også bra. Jeg er ikke fan av hard techno og rare remixer, noen sanger er gode nok som de er. Eksempler på bra musikk: http://clubland.fm/index.php/album/show/ti...nd-classix.html http://www.mediadis.com/music/detail.asp?id=174410 Fint om dere også tar med cover charge (inngangspris) og annet interessant info. Jeg er forresten 22 år. Kan innrømme at jeg er glad i å danse hihi.. Noen andre som er glad i det også? I want to dance the night away.. med andre danseglade folk. Hva synes dere som steder som La Belle Sole, Onkel Donald, Chateau Nightclub, Stravinsky, Sikamikanico, Barbeint, Livingroom, The Villa, Luux Oslo og Sirkus Oslo? Hva med Dattera til hagen, er det noe særlig? På forhånd takk. Dere kan gjerne sjekke tråden min på kvinneguiden forum: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=318176&hl= Edit: Ryddet litt i innlegget. Endret 11. september 2009 av Myztique Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hei hei! Jeg er på jakt etter bra utesteder i Oslo. Har tittet rundt omkring på nettet, bl.a. nattguiden.no, og synes det er dårlig med info på nettet. Så tenkte kanskje noen av dere kunne anbefale noen steder. Jeg er glad i å danse, så det må være dansegulv der. De må helst være store og være fylt med folk som faktisk danser, ikke folk som bare står der, drikker og tar opp plass. Vil helst dra til et sted med blandet klientell, helst få eller ingen fjortiser. Det viktigste for meg er at det er bra musikk der og liv på dansegulvet. Ellers så skader det ikke om det er pene og unge mennesker der, så lenge de modne av seg. Er på jakt etter diskoteker med følgende musikk: dance, trance, house, hip hop, dancehall, disco, 90-talls, 80-talls. Fint om dere også tar med cover charge og annet interessant info. Jeg er forresten 20 år.. Hva synes dere som steder som Club Monaco, Club Cliché, Onkel Donald, Kharma, Kokkos, Stravinsky, Sikamikanico, Rå, Club PI og Tiger Tiger? På forhånd takk. Club Monaco - Staner sted (Beklager om noe føler seg truffet) Kharma - Her er det også blitt litt for mye stanere og mange fjortis jenter samt over sminkete jenter. Stravinsky får du i alle fall danset om du vil. Kokkos - Fint nok Mitt innlegg er ikke rasistisk ladet, dog så er det enkelte steder i Oslo som er dominert av bråkmakere og idioter. Lenke til kommentar
Myztique Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Club Monaco - Staner sted (Beklager om noe føler seg truffet)Kharma - Her er det også blitt litt for mye stanere og mange fjortis jenter samt over sminkete jenter. Stravinsky får du i alle fall danset om du vil. Kokkos - Fint nok Mitt innlegg er ikke rasistisk ladet, dog så er det enkelte steder i Oslo som er dominert av bråkmakere og idioter. Hei! Takk for tips, bra du er ærlig. Hva synes du om de andre stedene? Snakkes. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Club pi er delt på 3 etasjer, men selve dansegulvet er ganske lite. kos kos er vist anbefalt, har dessverre ikke vert der selv. Lenke til kommentar
Myztique Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Club pi er delt på 3 etasjer, men selve dansegulvet er ganske lite. kos kos er vist anbefalt, har dessverre ikke vert der selv. Er ikke Kos Kos stengt? Jeg googlet og det virker sånn. Hva synes dere om Chateau Nightclub? Endret 16. februar 2008 av Myztiq Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Kharma pleier å være OK, men hold deg i den øverste etasjen. Ghetto-bråkmakerne holder seg som regel nede. Lokalene er fete nok, og dørvaktene er årleite. Lenke til kommentar
Myztique Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Kharma pleier å være OK, men hold deg i den øverste etasjen. Ghetto-bråkmakerne holder seg som regel nede. Lokalene er fete nok, og dørvaktene er årleite. Ok, takk for tips. Hva slags musikk spiller de på de to etasjene? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Går vel i mye av de samme "in"-sangene i begge etasjer, men det er mer hip hop og R'nB nede, og en større andel dance oppe. Lenke til kommentar
Myztique Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Går vel i mye av de samme "in"-sangene i begge etasjer, men det er mer hip hop og R'nB nede, og en større andel dance oppe. Takk for info Dance er bra!! Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 100,- CC er det vel på de aller fleste utesteder i helgene.. Lenke til kommentar
Myztique Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) 100,- CC er det vel på de aller fleste utesteder i helgene.. Vet det men den kan være høyere eller lavere. Tenkte jeg kunne skrive det i tilfelle andre var interessert i å vite det. Endret 26. februar 2008 av Myztique Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Anbefaler Kharma, enkelte helger er det faktisk ganske fett der. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Anbefaler Kharma, enkelte helger er det faktisk ganske fett der. Nei, det er det ikke. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Liker Living Room. 20års grense. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Anbefaler Kharma, enkelte helger er det faktisk ganske fett der. Nei, det er det ikke. Haha, nei da er det vel ikke det da, beklager så meget! Lenke til kommentar
Myztique Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Liker Living Room. 20års grense. Hvordan er det der? Musikk? Mennesker? Dansegulv? På forhånd takk. Endret 11. mars 2008 av Myztique Lenke til kommentar
Myztique Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Har noen av dere vært på Tiger Tiger? Hørt at "spesielle" folk drar dit.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 24års grense, skal være ganske bra kjøttmarked. Living room spiller mest listepop/rnb/house. De har ofte spesielle kvelder med forskjellige dj's som spiller sitt sjanger. Sjekk ut hjemmesidene + skal du dit så sørg for å dra tidlig, blir ofte fullt halv 1 og da er det veldig kjedlig når du har ventet 15min på å komme. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Har noen av dere vært på Tiger Tiger? Hørt at "spesielle" folk drar dit.. Hehe, har klart å komme inn der en gang (ei venninne fikk meg inn), og jeg synes at stedet er helt greit for så vidt, spesielle mennesker finner man jo overalt. Tiger Tiger ville jeg kanskje ha vurdert til 6.5/10, grei musikk og litt koselig atmosfære. Lenke til kommentar
Myztique Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Hehe, har klart å komme inn der en gang (ei venninne fikk meg inn), og jeg synes at stedet er helt greit for så vidt, spesielle mennesker finner man jo overalt. Tiger Tiger ville jeg kanskje ha vurdert til 6.5/10, grei musikk og litt koselig atmosfære. Når var du der? Jeg har hørt at prostituerte henger der og folk generelt går i lite klær der. Det var det med jeg mente med spesielle. Jeg skal dit på fredag, så vi får se om jeg blir positivt eller negativt overrasket Endret 11. mars 2008 av Myztique Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå