Gå til innhold

Stil til høye gutter


Anbefalte innlegg

Ulempen med peacoat (som er forholdsvis korte) er at bena ser lengre ut, er selv rundt 190 og får fryktelig lange ben med peacoat.

Trench derimot, synes jeg er mer kledelig på høye personer.

Gikk til innkjøp av den nye vår trenchen til Tiger senest i går faktisk, veldig pen med godt snitt.

Ja ja, da er vi enige. Synes bare det virket litt sært å skjære peacoat og trenchcoat over samme kam - og si at det bør unngåes. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg referer til et annet innlegg med det svaret. Jeg sier meg bare imot at bergans ikke nødvendigvis bare er turjakker som ikke tar seg fint ut på byen.

 

At boblejakker er vanlige gjør det ikke tøft/fint, heller ikke stygt. Sammenlign med et annet klesplagg, jeans er også vanlig, men ikke nødvendigvis tøft/fint eller stygt. Dette kommer også ann på personenes smak og dømming.

Endret av Leffsa
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Jakker: Gå for Bergans eller Peak. Blå, rød, hvit eller svart.

Gensere: Gå for ziphoods (H&M, Peak, Gant, WeSc), v-halser (Gant, Lacoste, H&M) og vanlige rundhalser (H&M, Gant, Peak).

T-skjorter: Bruk hvite t-skjorter når du bruker gensere/jakker/skjorter etc. over. Alltid. H&M, Levi's etc.

Skjorter: Abercrombie har knallgode skjorter. Ellers har Gant, Dressmann og H&M også gode skjorter.

Piquetskjorter: Lacoste, Gant og H&M har gode pikéskjorter.

Jeans: Cheap Monday, Levi's, Nudie, Dior Homme og J.Lindeberg har de beste jeans etter min mening. Bruk mørkeblå jeans, alltid.

Boxer: Gå for Dressmann, Björn Borg, D&G eller Moods of Norway.

Sokker: Bruk hvite sokker. Alltid.

Sko: Kjøp deg noen par fra Le Coq Sportif, Lacoste, Nike, Puma eller Adidas(isåfall Goodyear). NB: Hvite sko, alltid, utenom til dress.

Dress: Helt svart fra Tiger of Sweden, H&M osv. funker.

 

Dette her var dog generelle forslag, men funker knall og ser pent ut. Prisnivået er utrolig variabelt pga. merkene.

 

Må nesten synes at den der stilen ble for soss med wesc t-skjorter og det der.. Og vær så snill! Ikke sånne Bergans jakker! De er så stygge når man går rundt i byen med dem. Sånne jakker er veldig tykke og passer bedre for fjellturer.

Endret av Spirit99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...