PlatinumFlyer Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Ulempen med peacoat (som er forholdsvis korte) er at bena ser lengre ut, er selv rundt 190 og får fryktelig lange ben med peacoat. Trench derimot, synes jeg er mer kledelig på høye personer. Gikk til innkjøp av den nye vår trenchen til Tiger senest i går faktisk, veldig pen med godt snitt. Ja ja, da er vi enige. Synes bare det virket litt sært å skjære peacoat og trenchcoat over samme kam - og si at det bør unngåes. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Vet ikke om jeg kan si meg _helt_ enig i det. Jeg ser stadig vekk folk som går med bergans-, eller jakker fra andre sportsbutikker,- på byen. Du sier at du ikke er helt enig i at det ser forferdelig ut, og begrunner det med at du stadig vekk ser folk med sånne jakker på byen? Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Om du leser innlegget mitt ferdig, så ser du hele begrunnelsen =) Endret 23. februar 2008 av Leffsa Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Du mener altså at turjakker er fint på byen? Du sier det ikke direkte, men det virker som det er det du mener. Hvilken begrunnelse? Jeg kan se at du sier at boblejakker er veldig vanlig, men det gjør det ikke tøft/fint. Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Jeg referer til et annet innlegg med det svaret. Jeg sier meg bare imot at bergans ikke nødvendigvis bare er turjakker som ikke tar seg fint ut på byen. At boblejakker er vanlige gjør det ikke tøft/fint, heller ikke stygt. Sammenlign med et annet klesplagg, jeans er også vanlig, men ikke nødvendigvis tøft/fint eller stygt. Dette kommer også ann på personenes smak og dømming. Endret 23. februar 2008 av Leffsa Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Jakker: Gå for Bergans eller Peak. Blå, rød, hvit eller svart.Gensere: Gå for ziphoods (H&M, Peak, Gant, WeSc), v-halser (Gant, Lacoste, H&M) og vanlige rundhalser (H&M, Gant, Peak). T-skjorter: Bruk hvite t-skjorter når du bruker gensere/jakker/skjorter etc. over. Alltid. H&M, Levi's etc. Skjorter: Abercrombie har knallgode skjorter. Ellers har Gant, Dressmann og H&M også gode skjorter. Piquetskjorter: Lacoste, Gant og H&M har gode pikéskjorter. Jeans: Cheap Monday, Levi's, Nudie, Dior Homme og J.Lindeberg har de beste jeans etter min mening. Bruk mørkeblå jeans, alltid. Boxer: Gå for Dressmann, Björn Borg, D&G eller Moods of Norway. Sokker: Bruk hvite sokker. Alltid. Sko: Kjøp deg noen par fra Le Coq Sportif, Lacoste, Nike, Puma eller Adidas(isåfall Goodyear). NB: Hvite sko, alltid, utenom til dress. Dress: Helt svart fra Tiger of Sweden, H&M osv. funker. Dette her var dog generelle forslag, men funker knall og ser pent ut. Prisnivået er utrolig variabelt pga. merkene. Må nesten synes at den der stilen ble for soss med wesc t-skjorter og det der.. Og vær så snill! Ikke sånne Bergans jakker! De er så stygge når man går rundt i byen med dem. Sånne jakker er veldig tykke og passer bedre for fjellturer. Endret 22. mars 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå