Gå til innhold

WoW Forum/Site Banner

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er riktig sted å spørre, men da får en admin bare flytte posten min.

Uansett..

Jeg lurte på om noen erfarne Photoshoppere kunne fiksa en banner til meg, til et World of Warcraft forum.

Det skal være et banner som sagt.

Tekst på bilde skal det stå "Fluffy Heroes" sentrert midt på banneret i en WoW font.

så skal bilde color schemet være sort hvitt.

Helst vil jeg ha bilde av 2 gnome mages, en på hver side (male og female)

Størrelsen skal være 728 x 210 pixels

Bakgrunnen kan du bare finne en kul WoW bakgrunn

Jeg er ikke veldig kresen, lag noe du liker som en ganske kult :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vell, jeg gjorde som du sa, og lagde noe jeg synes var kult selv. Men det gjenstår å se om du syns det er kult :p

Jeg forsto ikke helt hva du mente med WoW font. Men når jeg leste det kom jeg på en font jeg innstalerte på daten for ca. 5 mnd. siden. Endelig kom den til nytte! :D

Håper du liker den(bildet altså, ikke fonten. Vell, håper du liker den og :thumbup: ):

P.S: Jeg lagde bildet i the GIMP, ikke Photoshop. Og bakgrunnen lagde jeg selv. *stolt*

post-143035-1202932704_thumb.jpg

Endret av Miromurr
Lenke til kommentar
P.S: Jeg lagde bildet i the GIMP, ikke Photoshop. Og bakgrunnen lagde jeg selv. *stolt*

Jasså? Så du laget kartet til World of Warcraft altså?

Det eneste jeg kan se at du gjorde, er at du la på en cheesy effect.

Jeg tror jeg uttrykte meg litt feil...

Det beste å si blir vell at jeg redigerte bakgrunnen selv, men du må alikevell ikke tro det var så enkelt. Og du aner ikke hvor mange efekter jeg måtte legge på for å få det som det er nå.

Kebabergodt: Glad du likte det. Jeg kan prøve å få på noen gnomer også. Kan du foresten linke til forumet du skal ha det på? Så får jeg se hvordan det tar seg ut...

Endret av Miromurr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...