mcgroven Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Vi har fått tak i de første skjermbildene fra Saints Row 2. Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Dette blir elsk! Edit: glemte dere dette? http://www.thq-games.com/resources/screens...a78dafc8225.jpg Endret 13. februar 2008 av Laland Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Lookin' good! Høres skikkelig tøft ut med en hevnhistorie. Og samarbeidsmodus? Jatusentakkgjernedet. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Gleder meg nesten mer til dette enn GTA IV jeg Et av årets største høydepunkter for min del hvertfall Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jøss, dessa bildene var nye for meg. Har sett en del andre men ikke disse. Gleder meg. (fikk aldri prøvd ener'n) teite THQ som cancelled ps3 versjonen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Anbefaler på det sterkeste at du prøver Saint's Row, det er ett kjempespill av de få! Mye bedre enn enn San Andreas gameplay sett, bare synd det ikke er båter/motorsykler/fly/helikoptre med.. Men det er også det eneste! Edit: (såklart, bare subjektive meninger! ) Endret 13. februar 2008 av Laland Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Helt enig i at Saints Row er et kongespill, og 2'ern blir nok enda bedre. Det ser ihvertfall veldig lovende ut.. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 når ikkje GTA serien til tærna ein gang.. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Ah, fantastisk. Saints Row er jo et kjempespill, selv om det mangler en del goodies som helikopter, motorsykkel, og fly. Men dette ser virkelig bra ut! Lenke til kommentar
mamama Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 når ikkje GTA serien til tærna ein gang.. helt enig! mangler stemningen humoren og historien til gta. også har 1eren mange bugs. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 når ikkje GTA serien til tærna ein gang.. helt enig! mangler stemningen humoren og historien til gta. også har 1eren mange bugs. At SR2 har samarbeidsmodus gjør at det kommer milevis over GTA i min bok. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 ble ikke så veldig imponert av enern egentlig. det største problemet med det var at det tok seg selv alt for seriøst. gangster-opplegget var litt for mye for min smak :S Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Gleder meg. Saints Row var etter min mening bedre enn San Andreas. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Herlig! Gleder meg masse; synes SR 1 var bedre enn noe GTA-spill hittil. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Anbefaler på det sterkeste at du prøver Saint's Row, det er ett kjempespill av de få! Mye bedre enn enn San Andreas gameplay sett, bare synd det ikke er båter/motorsykler/fly/helikoptre med.. Men det er også det eneste! Edit: (såklart, bare subjektive meninger! ) +1 Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hehe humoren i enern skapte jeg selv med å kle meg i komplett lilla sett med flosshatt, samt at jeg bestandig kjørte en eldgammel ladabil pakket full av gjengmedlemmer når jeg skulle på "tokt" Lenke til kommentar
hagenisse Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 helt enig! mangler stemningen humoren og historien til gta. Enig. Selv om det var det å løpe rundt og gjøre hva du vil som ble slått opp så var det aldri det som gjorde GTA genialt. Det var historien, alle parodiene på filmer og andre spill, musikken osv at GTA virkelig strålte - og der var Saints row laaangt unna. Bare løpe rundt og surre er ikke så gøy i lengden (selv ikke i co-op). Synes dette greiene med fly egentlig er litt merkelig. Hva tilførte flyene egentlig? I GTA3 var det faktisk litt gøyalt - siden det tok mye trening å få det vingeløse flyet til å faktisk fly, men i de senere spillene ble det bare en måte å komme seg kjapt rundt på - samt titte litt på omgivelsene. Ser ikke på det som noe tap om SR ikke får det.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Er ett must for alle Xbox 360 eiere som spilte Saint's Row. Birger Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Er ett must for alle Xbox 360 eiere som spilte Saint's Row. Birger Er ganske enig, men jeg har flere spill som er under min radar for tiden som jeg vil ha mer enn Saints Row 2 . Kan bare nevne Mario Kart, Super Smash Bros brawl, GTA IV, Gears of war 2, MGS4, Killzone 2 og sikkert fler Toman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg