Zithor Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hei, Har hatt problem med å få Adobe Premiere 2.0 til å fungere på både vista laptopen min og stasjonære. Er dette en kjent ting blant vista og premiere? Eller er det noen funksjoner som kan fikse det? På den stasjonære pcen min kommer den seg inn på programmet men jeg kan ikke gjøre noe som helst der, på den bærbare fungerer det en ca 10 minutter før den klikker. Noen forslag? Lenke til kommentar
Gunner7 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Er ikke sikker på adobe premiere, men jeg har møtt på endel errorer osv med Sony Vegas, noen sier Vista ikke fungerer helt med disse programmene, kan være noe med det. Beklager men vet ikke mere om det. Lenke til kommentar
evero* Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Kjører Premiere Pro 2.0 og Pro CS3 på en vista maskin uten de store problemene sålangt. Men det har ikke vært spesielt tung bruk.. Mulig du bør kjøre Premiere Pro 2.0 i kompatibilitetsmodus.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå