detvarvondtdet Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Kjøpte spillet i går. Tror ikke jeg har vært så skuffet noen gang......... Nå er det rett til ram&rom for å prøve å bytte. Lenke til kommentar
(WarLord)_ZeZar Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg har tenkt, eller hadde tenkt å kjøpe spillet. Horfor er det så dårlig.?? Det har jo fått gode karakterer i de fleste bladene jeg har sett pågrunn av "Store, nei ekstreme salg men unik styring" Praetorians derimot blir noe unikt og kongelig. LØP OG KJØP! Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Praetorians derimot blir noe unikt og kongelig. Jeg tror aldri jeg har sett en fyr så ivrig etter et kommende spill, som du er over Praetarions. Etter alle de mailene du sender redaksjonen, og alle postene du legger inn i forumet, om spillet, skulle en tro du jobbet for utgiverne. For din del håper jeg spillet blir bra. Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Kjøpte spillet i går. Det var ikke det største sjakktrekket du har gjort i livet ditt nei...hehe.... tragisk er spillet. Samme som Tombstone 1892 (eller noe annet tall).Tragisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå