Gå til innhold

Kulturo: Trailer: The Orphanage


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne gleder jeg faktisk til som en unge, i øyeblikket en av de filmene jeg gleder meg mest til i år. Men er enig i at den amerikanske fortellerstemmen er teit, og særlig her i en spansktalende film!

Men så er vel traileren produsert for amerikanere primært, som har vanskelig med å svelge at noe ikke er på engelsk på film.

 

Uansett, jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Denne gleder jeg faktisk til som en unge, i øyeblikket en av de filmene jeg gleder meg mest til i år. Men er enig i at den amerikanske fortellerstemmen er teit, og særlig her i en spansktalende film!

Men så er vel traileren produsert for amerikanere primært, som har vanskelig med å svelge at noe ikke er på engelsk på film.

 

Vet du om amerikanerne blir avspist med en engelsk dub?

Regner med vi får det på originalspråket her i landet...

 

Og den trailerstemmen (og de illevarslende setningene - "A DARK PLACE" - herrejesus, så tåpelig) passet veldig, veldig dårlig sammen med det man så i traileren. Virket nesten parodisk.

Lenke til kommentar

Hmm... har vi sett noe liknende før? Noe...

 

veldig likt? Eller altså, en liten gutt som får evnen til å få kontakt med den andre siden? Som i en Sjette Sans? Den Sjette Sansen?

 

Filmen? Med Bruce Willis? Og gutten? Har vi?

 

Men neida, den så jo ganske morsom og akkurat som vi har sett før, den? :D

Neida. Så jo fin nok ut den, men føler jeg har sett det før.

 

Nevnte jeg at jeg har sett noe liknende før?

 

Ok, nå slutter jeg.

______________________________________________________________

 

Filmen så jo litt morsom ut, som sagt litt oppbrukt (hvis ikke du har fått det med at jeg mener det enda), men den kan se underholdende ut, som jo er poenget med en film, hvis ikke du er filmkritiker eller anmelder og må se alle viktige aspekter og bilder ved den da, *host FINDUUUUS*

 

:)

Lenke til kommentar
Hmm... har vi sett noe liknende før? Noe...

 

veldig likt? Eller altså, en liten gutt som får evnen til å få kontakt med den andre siden? Som i en Sjette Sans? Den Sjette Sansen?

 

Filmen? Med Bruce Willis? Og gutten? Har vi?

Dette minner ikke om Den Sjette Sansen i det store og hele for meg. Jeg ser faktisk ingen likhet, ikke _en_ eneste foruten at det også her er en liten gutt som spiller en vesentlig rolle. Men da har du plutselig veldig mange like filmer :)

Det er ingen ting som tilsier i traileren at det er "den andre siden" han har sett.

 

At Guillermo del Toro er produsent trekker ikke akkurat ned for min del heller :)

Lenke til kommentar

Oooooh tråkka visst på noen peketær der ja.... ;)

 

Neida. Jeg bare tulla, det så ut som en veldig fin og.. *kremt* seriøst film.

 

Nå må jeg slutte. :p

 

Jeg er enig i alt du sier Findus. Ikke slå.

 

EDIT: Sorry, jeg klarer ikke slutte. Jeg ødelegger tråden. >_<

Endret av Binko
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...