xavi Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Som emnetilttel sier ser jeg etter et program som kan konvertere AVI til WMV. Hørte at man bare kunne bruke windows movie maker, men dette fikk jeg selvsagt ikke til. Fint med en liten guide på hvordan man gjør det når man først har fått programmet og... Takker for alle svar Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Kva som skjedde i WMM? Om WMM støtter videoen er det berre å importere, leggje på tidslinja og velge Fil --> Publiser film (i Vista, det var noko anna i XP trur eg: Fil --> Lagre filmfil som, eller noko i den retning). Elles er Windows Media Encoder eit fint alternativ. Nokon tips til bruk kan du finne her. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hørte at man bare kunne bruke windows movie maker, men dette fikk jeg selvsagt ikke til. Det vil si? Du forstår deg ikke på movie-maker, eller får du opp en feilmelding. I sistnevnte tilfelle så mangler du nok en dekoder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå