gjoeken Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Noen som vet hva poenggrensen var for siste inntak til eiendomsmegling på BI? Endret 13. februar 2008 av gjoeken Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 BI gir ikke ut slike tall, så nei. Lenke til kommentar
gjoeken Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Veit, derfor jeg spør her Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Men hvorfor skulle noen vite det her? Det ville i så fall bare vært synsing. Lenke til kommentar
gjoeken Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Fordi kanskje noen går der selv Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Fordi kanskje noen går der selv Men de vet jo bare sitt eget snitt, de vet ikke nødvendigvis hva det laveste snittet var. Lenke til kommentar
Jon4s Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Dette spurte jeg faktisk BI om for litt siden. De sa til meg at poenggrensen lå på litt under 45. Endret 13. februar 2008 av Jon4s Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 jeg kom inn i fjor og hadde da ca 43 poeng.. Lenke til kommentar
yesyes1 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 jeg kom inn i fjor og hadde da ca 43 poeng.. -------------------------------------------------------------- Kan du fortelle litt om BI? Er usikker på om jeg vil komme inn på NHH, og har hørt mye rart om BI. Men vil gjerne høre fra en som faktisk går der, istedefor rare rykter. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Akkurat hva vil du vite? Lenke til kommentar
yesyes1 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Akkurat hva vil du vite? Vil gjerne vite om du vil anbefale BI? Kan du gi noen positive og negative sider? Og er pengene verdt det? Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Foreleserene og kvaliteten på forelesningene er(ihvertfall i Bergen) veldig bra. Har aldri gått på høyskole før, men underholdene og dyktige forelesere som er gode til å få med klassen når di prater. ellers er elevene glade i å feste og det er mye bra arrangementer som blir arrangert, og det er en sosial gjeng du kommer til å gå med. negativt? det koster penger, forsamlingene er veldig store(2-400stk samtidig) og det blir derfor litt vanskelig å få tid til alle.. stikker på trening nå, men om det er noe mer du lurer på er det bare å sende meg PM mvh Joachim Lenke til kommentar
Neloh Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg har også gått BI i Bergen og er veldig fornøyd med det, men det er veldig opp til hva du gjør av det selv. Velger du BI kun fordi du vet at de fleste kommer inn der og egentlig ikke er interessert i fagene, så går du nok på en smell. Har hørt mange syte og klage over hvor dårlig BI er, men det er bare å se på hvilke personer som sier det, så skjønner man at det ikke er BI som er dårlig, men en del av studentene.. Er man interessert i fagene og er interessert i å lære noe, så er BI i Bergen i alle fall svært bra. BI er kanon om du ønsker å tilpasse studiet og dagene dine litt selv (noe jeg har gjort siden jeg har drevet en egen bedrift ved siden av studiene). BI ser på studentene sine som kunder, og behandler studentene derfor veldig godt. Det er noe helt annet med enkelte offentlige skoler.. Lenke til kommentar
oniko Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 BI gir ikke ut slike tall, så nei. Jo, hvis man spør Lenke til kommentar
Pjotrik Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Opptakskrav pleier å stå i Inside en gang i året, og de gjengis som regel av Dagens Næringsliv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå