kaaasen Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Heisann! Har et litt spesielt problem med hjemmenettverket om dagen. Har forsåvidt hatt det hele tiden egentlig, og det er noe herk! Vi har en NGT Trådløs router (SpeedTouch) her i huset. Den er plassert i midt i huset i 2. etg. Vi har to maskiner som er koblet til routeren med kabel, også har vi to maskiner som er koblet til routeren via wifi. Saken er at selv om jeg sitter med alt fra Veldig svakt (1 av 5) og opp til Bra (3/5) signalkvalitet og mellom 15 og 80% signalstyrke faller jeg ut fra tid til tid. Dette problemet løser jeg ved å dra ut den USB trådløs-saken i PC-en og plugge den inn igjen. Jeg får da tilgang til nettverket med en gang. Det som er ekstra merkverdig er at jeg finner de trådløse nettverkene til naboene - men ikke mitt eget (før jeg drar ut og plugger inn USB-"saken"). Er det noen som har vært borti dette før? Det hadde vært veldig greit å fått ordnet opp i dette en gang for alle. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå