Nutjob Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Hei. Jeg har nettopp innstallert windows XP på maskina mi etter å ha gått fra vista. Jeg lasta ned driver til nettverket på asus sin hjemmeside til "Asus P5W DH Deluxe" hovedkortet mitt. Programmet mitt finner netverket mitt, men får ikke henta ip adresse(kobla seg til). Jeg har prøvd uendelig med kombinasjoner i programmet, derav jeg må sette inn netverkspassordet vårt. Jeg kan det, og vet det er riktig. MEN, jeg må velge mellom ACHI(elns), Hex og Passphrase. I tillegg må jeg velge open eller shared key og 64 eller 128-bit ett eller annet. Jeg vet at type kryptering er WEP, så det har jeg valgt. Hva skal jeg gjøre? wireless driver, går ikke det for det samme? har tilkobla trådløs sender/mottaker også EDIT: løst! måtte laste ned LAN driver.. Endret 13. februar 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg