Zapking Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg har Action Replay Max til PS2 og prøvde det for første gang igår, da jeg nesten var ferdig med The Godfather tenkte jeg at jeg skulle prøve å bli fortere ferdig ved å bruke koder fra Action Replay Max cden. Da fikk jeg beskjed om å forsikre meg om at spillcden var i og så startet spillet. Det rare var at når spillet startet så lastet det ikke inn listen over lagrede spill men startet direkte på et helt nytt spill. Etter dette gikk jeg ut av spillet og inn i minnekortet og der sto det "No data". Det var ca 1300kb ledig kapasitet på kortet men stod altså "No data". Etter dette prøvde jeg et minnekortet med et annet spill (The warriors) Da spillet autolagrer før man begynner fikk jeg beskjed om at det ikke gikk an å lagre til minnekortet. Antar at minnekortet av en eller annen mystisk årsak ble ødelagt når jeg brukte det sammen med Action Replay Max cden. Minnekortet gikk iallfall rett i søpla. Lenke til kommentar
knipa52 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg har Action Replay Max til PS2 og prøvde det for første gang igår, da jeg nesten var ferdig med The Godfather tenkte jeg at jeg skulle prøve å bli fortere ferdig ved å bruke koder fra Action Replay Max cden.Da fikk jeg beskjed om å forsikre meg om at spillcden var i og så startet spillet. Det rare var at når spillet startet så lastet det ikke inn listen over lagrede spill men startet direkte på et helt nytt spill. Etter dette gikk jeg ut av spillet og inn i minnekortet og der sto det "No data". Det var ca 1300kb ledig kapasitet på kortet men stod altså "No data". Etter dette prøvde jeg et minnekortet med et annet spill (The warriors) Da spillet autolagrer før man begynner fikk jeg beskjed om at det ikke gikk an å lagre til minnekortet. Antar at minnekortet av en eller annen mystisk årsak ble ødelagt når jeg brukte det sammen med Action Replay Max cden. Minnekortet gikk iallfall rett i søpla. Lenke til kommentar
knipa52 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 gran turismo 3 og gran turismo concept har filbehandler som i de fleste tilfeller klarer å stryke korrupte filer,mulig de andre i GT serien kan det samme Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Har du kastet det i søppla, så er det jo ikke noe å gjøre med det nå... Det du skulle kastet, var action replay møkka Testet du minnekortet i maskinen UTEN action replay?? Tipper det har blitt litt korrupt data på det, og da kunne du gått inn på kortet og slettet litt, så funker det igjen... Er det max memmory kort, så var det riktig å kaste det i søppla, for de er drit dårlige Endret 17. februar 2008 av cossiemk1 Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg gikk inn og prøvde å slette korrupte data men fikk bare beskjed om "No data found" eller noe sånt. Selv om kortet viste 1300Kb ledig plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå