Jugo Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hei Skulle bytte minnebrikker på min PA1510. Har åpnet det største dekselet på baksiden der som harddisken, cpuen, etc sitter. Fant bare en slot til minnebrikke. På denne maskinen skal det være to sloter. Kan noen fortelle meg hvor den andre sitter. Skulle tro at dem satt på samme plass. Lenke til kommentar
Jugo Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Har funnet ut at den andre minne-sloten sitter under keyboardet. Spørsmålet er bare hvordan jeg får løsnet keyboardet. Noen som har gjørt dette før som kan forklare litt, eller som har gjort det på andre fujitsu-siemens laptoper. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Tastaturet er festet med bittesmå tapper rundt langs kantene. Kan også hende at det er en skrue under på midten. Det vil du i så fall se veldig lett om du ser under, evt merke når du prøver å ta løs tastaturet og det henger igjen på midten Bruk en liten flat skrutrekker til å vippe de små pinnene ut langs kanten Lenke til kommentar
Jugo Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Fikk det til nå. Gjorde som du sa. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå