AlltidRett Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Sitter her og er sulten, da jeg ikke har spist i hele dag. Finnes ingenting spiselig i huset,så jeg må altså ut og kjøpe noe. Har ikke spist noe godt på lenge,så vurderer derfor sterkt å unne meg noe snadder,selv om det er dyrt. Siden jeg sliter med valgets kval så setter jeg opp noen alternativer, førstemann(eh,ting) til 3 stemmer vinner. Dersom det (mot formodning) ikke er så mange som gidder bry seg om å hjelpe meg, tar jeg det alternativet med flest stemmer. 1.Burger Kr.80,- Sinnsvakt godt og fristende, men kan ikke sitte hjemme og spise så det trekker litt ned. 2.Restaurantpizza Kr.80,- Nesten like fristende og god, samt kan nytes hjemme. 3.Grandis Kr. 20,- ? Langt ifra like god og fristende, men er økonomisk riktig for en med lite penger. Minus: spiste igår. Andre forslag kan til nød tas imot, men da skal de være bra og ikke for dyre. Nudler vil jeg ikke ha, med mindre det finnes noe som er myye bedre enn Mr.Lee nudler. Takk for hjelpen! (håper jeg) Lenke til kommentar
Theonedude Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Spandere på deg 20 kr ekstra og kjøp en medium pizza fra pizzabakeren for ca 100 tror jeg, (hvis du har pizzabakeren i nærheten). Eller kan du kjøpe noe fra Fjorland.. bare til å varme opp. Hvis jeg skulle gå etter listen, hadde jeg valgt nr 2. Endret 13. februar 2008 av Morteri Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Har en pizzarestaurant her som selger forholdsvis billige, men veldige gode pizzaer. koster 80 kr for en medium Nå hadde jeg egentlig bestemt meg for en burger og var bare innom igjen for å hente lua mi, men du vippa meg over på pizzaen. Tror jeg.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) mr Lee nuddler er møkk i forhold til f.eks. Tung-i Ramen nuddlene. Anbefales absolutt. Ja jeg innser ironien... Endret 13. februar 2008 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå