rikkilate Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det er en 91 modell galant, automatgir. Den står nå på verksted og de sier bilen er for gammel til at den kan finne ut hva som feiler den. De tipper hjernen. Bilen døde ut da jeg kjørte, den starter men dør ut. Lyser også check enginee hele tiden. Da bilen døde ut mens jeg kjørte hørte jeg et klikk, så forsvant kreftene i bilen, og den stoppet. Jeg måtte slepes til nærmeste verksted. En ny hjerne koster 10 000 sa de, men kunne finne en brukt til 2000. Burde vi bare sende bilen til opphugging, eller er det håp for at den kan fikses uten store summer her? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Har du startsperre? Bilen er for gammel til og finne ut hva som feiler den?? den var ny... Det skal gå ann og ta ut blinkkoder på disse. Det skal også være egen kode på defekt styreenhet, men det er ikke alltid den er helt med hvis det er styreenheten som er defekt. (1111 ellerno betyr def. styreenhet) Har bytta styrrenhet på en sånn bil en gang før... Lenke til kommentar
rikkilate Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Har du startsperre? Bilen er for gammel til og finne ut hva som feiler den?? den var ny... Det skal gå ann og ta ut blinkkoder på disse. Det skal også være egen kode på defekt styreenhet, men det er ikke alltid den er helt med hvis det er styreenheten som er defekt. (1111 ellerno betyr def. styreenhet) Har bytta styrrenhet på en sånn bil en gang før... Altså de sa at den ikke fant hjernen da de prøvde å søke seg frem, at bilen var for gammel. Er ikke startsperre nei. Lenke til kommentar
rikkilate Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Hvis det er hjernen som er ødelagt, hva heter det på fagspråket? Jeg kan sjekke brukte. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Du bør kanskje høre med folka på forumet her i stedet: http://www.mitsubishi-klubben.no/ Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Fant en guide du muligens kan bruke: http://forum.mitsubishi-klubben.no/viewtop...?f=67&t=116 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå