Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg synes det er bra siden jeg har en 360, men jeg hadde blitt forbannet av slike tråder. Vi får bare vente og se når gt5 og sånt kommer, da trur jeg ps3 har en sjans til å få best grafikk ;] Imo synes jeg ps3 fortjener bedre. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 få hodet ut av bøtta... disse trådene og filmene er ikke kunn for hets mot en konsoll eller konsoll krigen.noen folk har begge knsollene, derfor er det fint og se slike ting som dette. som hjelper kanskje på avgjørelsen på hvilken konsoll man skal kjøpe spillet til.. Få hodet ut av bøtta ja. Passende kommentar det, da jeg ikke sier noe om at noen driver hets mot en spesifikk konsoll. Det jeg sier er at mange av oss er dritt lei av disse trådene, som oftest handler om så små detaljer at man aldri i verden hadde merket forskjell med mindre man gikk aktivt inn for det. I tillegg foreslår jeg at disse trådene heller kan samles i én tråd, for ordens skyld. Men ja, hodet opp av bøtta. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Altså, jeg er ikke typen som bryr meg meget, da jeg spiller spill for spillbarheten og somregel onlinemulighetene, og her scorer 360n min best for meg uansett. Poenget er at grafikken ikke bryr meg så mye, med mindre den er like røv som i Turning Point, men jeg synes allikevel denne typen tråder skal postes, da det er, som tidligere nevnt, kjekt å vite for de med begge konsollene. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Skjønner ikke hva som er galt med sammenlikning. Den er vel for de som har begge konsollene og vil vite hvilken versjon som er penest. Kommer nok ikke til å bli no kjøp fra meg da, demoen var ikke særlig spennende ihvertfall. Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Dette er et diskusjonsforum og vi må da få lov til å poste slike tråder som dette her. For dem som liker å følger med hvordan utviklingene går på konsollene, så er det resultatet som til slutt som har alt og si. Nå virker det som PS3 sliter med de fleste MP spillene som er kommet, kanskje det blir satt en stopper for det? Det er jo flere som eier begge konsollene, og da er det jo greit å få vite hvilken plattform som gir mest for pengene. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Ja fri og bevare meg vel det er bare å poste i vei, men samtlige av disse trådene har fulgt samme oppskrift hele tiden og ingen ting har forandret seg. Her er oppskriften: 1. Person X poster en sammeligning mellom X360 og PS3 2. Omtalen sier X360/PS3 kjører spillet best 3. Diskusjonen går normalt 2-3 sider 4. Person Y forteller hvorfor X360/PS3 kjører det nevnte spillet best 5. Person Z er uenig og ramser opp en hel masse tekniske ting. 6. Person Y gjør det samme 7. Person (hele forumet føles det som) slenger seg på sin side av diskusjonen 8. Etter 20 sider med krangling hvor diskusjonen har stått i stampe siden starten kommer Moderator inn og stenger tråden. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Så var det på'an igjen hæ? Alvorleg talt, kan dykk ikkje diskutere kvar enkelt konsoll kvar for seg? Dette fører ikkje noko veg om me skal ha ein tråd for kvart spel som kjem til begge konsollane og kåre ein "vinnar". Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg