treeHugger123 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 jeg har lest rundt om kring og letet etter en liten guide som viser meg hvordan jeg skal overklokke!! jeg har dessverre ikke funnet noen steder.. så jeg håper dere kan enten vise meg en bra side eller fortelle meg hvordan jeg skal overklokke!! steg for steg... jeg tenker mest på CPU'en... jeg har : intel core 2 quad q6600 2 gb corsair 800mhz ram msi hovedkort ( vet ikke hvilke :S ) og et E-geforce 8800 gts 512mb ( den vet jeg hvordan jeg klokker ;D ) håper jeg kan få hjelp, har sett at folk klokker som bare juling, og at folk som har samme prosessor som meg opp i 3 ghz osv. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg ville lastet ned Everest og funnet all info om Pc-en og postet det her. Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 ok, nå har jeg lastet ned everest! hva vil du at jeg skal skrive?, det står utrolig mye her!! Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 først og fremst ,, legg fram info om hk, rammen din ,, det hjelper til og starte med i værtfall!! Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Vert fint med info om Prosessor, hovedkort og ram! Finn ut litt mere om disse komponentene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå