SteLLar1 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Har en VW passat 02 som jeg vurderer å ettermontere xenon i nærlysene på. Hørt rykter om at VW er ømfintelig i forhold til forandringer i bilens elektronikk. Går det bare styrestrøm eller går strømmen til hovedlysene gjennom lysbryteren på bilen? Blir elektronikken påvirket? Noen som har erfaringer med ettermontert xenon på disse bilene? Ja jeg vet at det er krav til nivåregulering, lytespylere, orginallykter, CE merking og alt det der. Lenke til kommentar
otis Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Du har canbus, så da må du ha en type motstand på ledningen før lysene eller.no For at canbus ikke skal få for lav motstand på signalet om at pæren ikke er tent. Litt usikker nøyaktig hvordan det er... Men det går ikke hovedstrøm igjennom lysbryteren, bare styrestrøm. Det var en kar her på forumet som hadde problemer med sin bil, men det var en A4 2001 modell, om jeg ikke husker feil. Det tror jeg det var disse ledningene. Du kan søke etter tråden, for mer info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå